رئیس هیئت کشتی خوزستان:
رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: مقام سومی استان را در مسابقات سال قبل به قهرمانی تبدیل کردیم و در 8 وزن از 10 وزن خوزستانی‌ها توانستند سهمیه حضور در رقابت‌های انتخابی مرحله نهایی را به‌دست آورند.
کد خبر: ۶۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 17 November 2018

سیدحسین مرعشیان در خصوص مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در آبادان، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها موفق شدیم مقام سومی استان را در مسابقات سال قبل به قهرمانی تبدیل کنیم؛ در 8 وزن از 10 وزن خوزستانی‌ها توانستند سهمیه حضور در رقابت‌های انتخابی مرحله نهایی را به‌دست آورند.

وی افزود: کسب 4 عنوان قهرمانی، 3 دومی و یک سومی ماحصل کار کشتی‌گیران خوزستان در این دوره بود که من واقعا تشکر می‌کنم و باید بگویم عمده بچه‌های ما عملکرد مثبتی داشتند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان درباره استعدادهای جوان خوزستانی حاضر در این دوره گفت: قائدی‌فر یکی از کشتی‌گیران جوان ما بود که در وزن 63 کیلو با شایستگی به مقام سوم دست یافت؛ حسین‌وند و غیبی هم آینده بسیار خوبی می‌توانند داشته باشند که فکر می‌کنم داوری در بازی سوم و چهارم غیبی ابهام داشت و چه بسا وی می‌توانست سوم شود.

وی ادامه داد: خوزستان موفق شد تهران، فارس، کردستان، البرز و اردبیل را شکست دهد در حالی‌که مسابقات سطح خوبی داشت که انصافاً برگزاری بسیار منظمی هم انجام شد.

مرعشیان بیان کرد: از امروز نیز مسابقات خردسالان کشور آغاز می‌شود و امیدوارم در این مسابقات نیز خوزستانی‌ها بتوانند توانایی خود را نشان دهند.

رئیس هیئت کشتی خوزستان عنوان کرد: به‌دنبال این هستیم که مسابقات جام تختی را در ماهشهر برگزار کنیم و در این باره داریم رایزنی می‌کنیم.

 

منبع: فارس

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار