مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به ۲۲ خانوار در پی بارش باران خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 17 November 2018

علی خدادادی در خصوص آمار مرحله نخست امدادرسانی به مناطق متاثر از بارندگی و سیلاب طی دو روز گذشته اظهار کرد: طی این مدت به 22 خانوار در مناطق الوار گرمسیری اندیمشک، مناطق امامزاده عبدالله و قلعه سید احسانباغملک، مناطق رستم آباد، سلطان آباد با ایمان اوریز، با ایمان احمدی، ابوالفارس و پاگچی رامهرمز، منطقه تاراز اندیکا، در راه ماندگان بر اثر ریزش تونل کارون چهار در محور دهدز- لردگان، منطقه مسیر جنوبی شادگان و در کوی مدرس منطقه سالند دزفول امدادرسانی شد.

وی افزود: در این عملیات به پنج خانوار آسیب دیده به تعداد 25 نفر در منطقه الوار گرمسیری اندیمشک اقلامی از جمله پنج چادر، 15 تخته موکت، 25 تخته پتو، پنج دستگاه والور و 50 کیلو نایلون پوششی داده شد.

وی افزود: همچنین به هفت خانواده آسیب دیده در دزفول و باغملک شش تخته پتو، دو دستگاه والور، 15 کیلو نایلون پوششی، شش کیلو حبوبات و 15 قوطی کنسروجات توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: همچنین به 10 خانوار آسیب دیده در شادگان و رامهرمز امدادرسانی شد. در امدادرسانی به در راه ماندگان و کمک به آواربرداری در تونل کارون چهار در محور دهدز - لردگان 700 قوطی کنسرو و 1000 قرص نان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: همچنین به یک زائوی باردار در منطقه شیرین بهار که بر اثر بارندگی شدید و طغیان رودخانه وزیر آب رفتن جاده دسترسی به شیرین بهار گرفتار شده بود، توسط عوامل امداد پایگاه امداد و نجات تاراز امدادرسانی و به مراکز درمانی اعزام شد.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر و منازل در سطح شهر در آغاجاری، گفت: امدادرسانی توسط تیم های ارزیاب و امداد و نجات جمعیت هلال احمر در این مناطق ادامه دارد.

 

منبع: ایسنا

وی افزود: به دلیل حضور عوامل امدادی در مناطق سیل زده هنوز آمار کاملی از امدادرسانی به خانواده های آسیب دیده در دست نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار