خطیب جمعه شادگان:
خطیب جمعه شادگان با بیان اینکه پایه اقتدار در عرصه‌های گوناگون را سال ۵۸ امام خمینی در قالب بسیج پایه‌گذاری کرد، گفت: بسیج مظهر اقتدار و سربلندی ملت ایران است.
کد خبر: ۶۸۰۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 16 November 2018

حجت الاسلام و المسلمین سید مجید شرفی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شادگان که در محل مسجد حضرت امیر المومنین (ع) این شهر برگزار شد، با سفارش همگان به تقوای الهی اظهار کرد: با رعایت تقوای الهی انسان از معصیت و گناه به دور بوده و رعایت این مسئله موجب مقاومت در برابر خطرات می‌شود.

وی به فرا رسیدن شهادت امام حسن عسگری (ع) اشاره کرد و افزود: دوران امامت امام حسن عسگری(ع) بسیار کوتاه بود و بعد از شهادت ایشان دوران غیبت آغاز شد.

خطیب جمعه شادگان، آماده سازی مردم برای غیبت حضرت امام زمان (عج) را از کارهای بزرگ و ارزشمند امام حسن عسکری(ع) در دوران امامت ذکر کرد و افزود: این امام بزرگوار در مجالس و محافل مختلف بحث غیبت حضرت مهدی موعود (عج) را مطرح می کردند.

حجت الاسلام شرفی در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گفت: عاشقان اهل بیت و محبان خاندان عصمت و طهارت باید این روز بزرگ را به یکدیگر شادباش و تبریک گفته و مراسم‌ مذهبی توأم با معنویت را برای گرامیداشت این روز برپا کنند تا این قبیل اقدامات خاری بر چشم دشمنان شود.

وی تاکید کرد: این روز مقدمه تشکیل حکومت جهانی و پیاده شدن آرمان‌ها و آرزوهای تمام انبیای الهی است.

خطیب جمعه شادگان در فراز دیگری از خطبه های خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج گفت: هفته بسیج یادآور فداکاری‌ها، شهادت‌طلبی‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان سرافراز است.

وی تصریح کرد: بسیج بازوی مستحکم نظام اسلامی به شمار می رود و به برکت این نیروی مردمی نظام اسلامی در تمامی عرصه ها موفق بوده است.

حجت الاسلام شرفی در بخش پایانی خطبه های خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت، پایه گذاری هفته وحدت از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) را اقدامی بزرگ و ارزشمند در جهت حفظ و تقویت وحدت میان جهان اسلام و مصون داشتن آن از گزند توطئه های شیطانی برشمرد.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار