تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان یکی از تیم‌های انتهای جدولی این رقابت‌ها است.
کد خبر: ۶۷۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 14 November 2018

به گزارش تابناک : شانزدهمین هفته از لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور فردا پنجشنبه 24 آبان‌ماه و با انجام  7 دیدار همزمان برگزار می‌شود.

تیم فوتسال گیتی‌پسند که دور برگشت لیگ برتر را با 2 پیروزی برابر تیم‌های مقاومت البرز و سوهان محمد سیما قم آغاز کرده است، در این هفته از رقابت‌ها مهمان یکی از تیم‌های انتهای جدولی لیگ برتر است.

شهرداری ساوه حریف شاگردان رضا لک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال با 8 امتیاز حاصل از تنها یک برد، 5 تساوی و 9 شکست در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، در حالی که گیتی‌پسند با تداوم پیروزی‌های خود، همچنان با 37 امتیاز صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر را در اختیار دارد.

گیتی‌پسندی‌ها در دیدار رفت برابر شهرداری ساوه که در اصفهان برگزار شد، این تیم را با 6 گل شکست دادند. هر چند به گفته مهران عالیقدر بازیکن گیتی‌پسند، در لیگ امسال موضوع تیم قعرنشین و صدرنشین چندان مطرح نیست و این تیم باید در تمام مسابقات خود با تمام قوا حاضر شود اما رقابت بسیار نزدیک گیتی‌پسند و مس سونگون در بالای جدول این انتظار را از تیم اصفهانی به وجود می‌آورد که در دیدار فردا به فکر یک برد قاطع باشد.

اعضای تیم فوتسال گیتی‌پسند صبح امروز به ساوه سفر کردند تا از ساعت 16 فردا پنجشنبه و در سالن فجر این شهر به مصاف شهرداری ساوه بروند.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال، تیم مس سونگون رده دومی باید در زمین شهروند ساری رده چهارمی به میدان برود که نتیجه این دیدار در معادلات بالای جدول موثر است.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال و تا پایان هفته پانزدهم، گیتی‌پسند اصفهان با 37 امتیاز صدرنشین است، مس سونگون با 36 امتیاز رده دوم را در اختیار دارد و فرش آرا مشهد با 28 امتیاز در جایگاه سوم ایستاده است.

برنامه هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنجشنبه 24 آبان ماه، ساعت 16

شهرداری ساوه - گیتی‌پسند اصفهان

شهروند ساری - مس سونگون ورزقان

سوهان محمدسیما قم - مقاومت قرچک

اهورا بهبهان - آذرخش بندرعباس

لبنیات ارژن شیراز - پارسیان شهر قدس

مقاومت البرز - سن ایچ ساوه

شرکت ملی حفاری ایران - فرش آرا مشهد

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار