مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره عدم برگزاری یکی از بازی‌های دوستانه تیم‌ملی در روز افتتاحیه ورزشگاه فولاد آرنا، گفت: ورزشگاه خوبی داریم ولی فکر می‌کنم به اندازه کافی هتل خوب در اهواز برای اسکان دو تیم و کادر اجرایی نباشد و در این زمینه باید تمام زیر ساخت‌ها فراهم باشد.
کد خبر: ۶۷۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۹ 13 November 2018

سعید فتاحی در حاشیه افتتاح ورزشگاه فولاد آرنا، اظهار کرد: این ورزشگاه خیلی وقت بود که آماده شده بود که بحث پارکینگ‌ها و ورودی آن مطرح بود که خدا را شکر حل شد. جا دارد از مسوولان فولاد بابت این اقدام که باعتث شد چنین ورزشگاه مجهزی به فوتبال کشور اضافه شود، قدردانی کنم. ان‌شاءالله از نیم‌فصل دوم بازی‌های فولاد در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به نزدیکی جایگاه تماشاگران به زمین آیا تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است؟ گفت: ورزشگاه‌ها در همه جای دنیا از جمله ترکیه، عراق و کشورهای اطرف به این شکل هستند و ما هم باید به همین صورت باشیم. البته هواداران ما خوب هستند و در فنیال آسیا علی‌رغم این‌که پرسپولیس نتیجه‌ نگرفت. هواداران این تیم را تشویق کردند و اتفاقی هم نیفتاد. به هر حال مردم باید کمک کنند تا بتوانیم مسابقات را هر چه بهتر برگزار کنیم و ان‌شاءالله مشکلی پیش نیاد. به هر حال این الزام فیفا و همه جای دنیا به این صورت است.

مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال درباره این‌که چرا در حالی که قرار بود این ورزشگاه با برگزاری یکی از دیدارهای دوستان تیم‌ملی افتتاح شود، امروز شاهد این موضوع نبودیم؟ عنوان‌کرد: باتوجه به این‌که بازی‌های تیم‌ملی از قبل مشخص شده‌اند. به هر حال برای تیم‌ها خیلی سخت است که به تهران و بعد به استان‌ها بیایند. باید این موضوع از قبل پپش‌بینی می‌شد که این اتفاق نیفتاد. ورزشگاه خوبی داریم ولی فکر می‌کنم به اندازه کافی هتل خوب در اهواز برای اسکان دو تیم و کادر اجرایی نباشد و در هر صورت باید تمام زیر ساخت‌ها فراهم باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار