رئیس شورای شهر آبادان :
رئیس شورای شهر آبادان گفت : حسین حمید پور با 4 رای موافق و 3 رای مخالف در سمت شهرداری آبادان ابقا شد.
کد خبر: ۶۷۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 13 November 2018

جلسه استیضاح حسین حمید پور شهردار آبادان صبح امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

عبدالله کعبی امروز در این جلسه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درخواست استیضاح پیش از این اعلام وصول شده و شهردار نیز در مهلت قانونی 10 روزه برای پاسخگویی به سئوالات اعلام آمادگی کرده بود لذا در نشست امروز موضوع استیضاح و پاسخگویی شهردار بررسی شد.

وی افزود:پس از پاسخگویی شهردار به ابهامات و سئوالات در نشست امروز، اعضای شورای شهر آبادان به استناد ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، رای گیری مخفی با ورقه انجام دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان بیان کرد: پس از شمارش آراء با توجه به عدم کسب حد نصاب قانونی طرح استیضاح، حسین حمید پور با 4 رای موافق و 3 رای مخالف در سمت شهرداری آبادان ابقا شد.

وی گفت : امروز دو نفر از 9 نفره اعضای شورای شهر آبادان در جلسه حضور نداشتند و شورا با 7 نفر از اعضای حاضر به کار خود ادامه داد.

کعبی عنوان کرد: طبق قانون باید 2/3 از 9 نفر اعضاء یعنی 6 عضو شورای شهر آبادان به استیضاح شهردار رأی مثبت دهند تا شهردار استیضاح شود ولی به دلیل به حد نصاب نرسیدن آرا شهردار در سمت خود ابقا شد

وی در پایان گفت: نکته ضعف‌ها موجود بوده و هست ولی امیدواریم این جلسه تذکری باشد تا شهردار با تلاش بیشتر در تمام زمینه‌ها فائق باشد.

حسن کمری، عبدالله کعبی،حمید کوراوند،آرش بهفر،خلیل جنامی،فواد دریس فرد،سید شریف موسوی از حاضر در جلسه امروز بودند و عبدالکریم پور دریس و ناصر کعبی از غایبان جلسه امروز شورای شهر آبادان بودند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار