طبق آخرين ارزيابي بهداشت و درمان صنعت نفت در 2 سال متوالي 96 و 97 به عنوان درمانگاه برتر در ميان درمانگاه هاي مجتمع هاي پتروشيمي سطح منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي معرفي شد.
کد خبر: ۶۷۹۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 15 November 2018

درمانگاه پتروشیمی امیرکبیر با تامین تجهیزات پیشرفته و فضایی مناسب و همچنین کادر درمانی 4 نفره متشکل از یک پزشک عمومی، یک سرپرستار و 2 پرستار ثابت با رعایت تمام الزامات، طبق آخرین ارزیابی بهداشت و درمان صنعت نفت در 2 سال متوالی 96 و 97 به عنوان درمانگاه برتر در میان درمانگاه های مجتمع های پتروشیمی سطح منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی معرفی شد.

این درمانگاه با برخورداری از امکانات مورد نیاز یک درمانگاه، پاسخگوی نیازهای اولیه مجتمع پتروشیمی امیرکبیر با بیش از 2 هزار نفر در 3 شیفت کاری می باشد.

پزشک ثابت درمانگاه پتروشیمی امیرکبیر در ادامه اظهار داشت: با توجه به بهبود فضای فیزیکی درمانگاه در آخرین سرمایه گذاری شرکت برای احداث ساختمان جدید درمانگاه و جذب کادر درمانی متخصص، خدمات رسانی در این درمانگاه رشد قابل توجهی داشت، به گونه ای که به دنبال تامین فضای فیزیکی و تجهیزات مناسب، میزان مراجعات کارکنان نیز افزایش پیدا کرد، افزون بر آن این درمانگاه خدماتی مازاد بر وظایف خود را نیز به کارکنان و خانواده های آنها ارائه می دهد که رضایت قابل توجه کارکنان را به دنبال داشته است.

دکتر امید حسین زاده افزود: با توجه به مراجعات کارکنان و انجام معاینات لازم، می توان وضعیت کلی سلامت کارکنان پتروشیمی امیرکبیر را خوب ارزیابی کرد، این گزارش حاکی از انجام به موقع معاینات طب صنعتی به موقع توسط کارکنان است، به طور کلی نیز در مدت اخیر تعداد موارد اورژانسی مربوط به حوادث در سطح مجتمع، بسیار اندک بود که نشان از رعایت الزامات ایمنی توسط کارکنان دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: به طور معمول برای انجام عملیات احیاء (CPR ) در اورژانس نیازمند کادر درمانی متخصص 6 نفره می باشد، اما خوشبختانه در درمانگاه پتروشیمی امیرکبیر با وجود استقرار 2 نفر از این تیم 6 نفره تا به حال با تکیه بر دانش و تجارب ارزنده کارکنان این درمانگاه به ویژه سرپرستارمستقر، موفق به انجام موفقیت آمیز عملیات احیا برای چندین نفر از کارکنان شرکت در مواقع ضروری شدیم که بلافاصله و در سریع ترین زمان ممکن برای تکمیل مراحل درمان به بیمارستان صنایع پتروشیمی و از آن پس به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دکتر حسین زاده اضافه کرد: خوشبختانه درمانگاه پتروشیمی امیرکبیر طی 2 سال متوالی در ارزیابی های بهداشت و درمان صنعت نفت بر اساس چک لیست های تهیه شده، به عنوان درمانگاه برتر در میان درمانگاه های مجتمع های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی معرفی شد.

مریم رضاییان سرپرستار این درمانگاه در ادامه خاطرنشان کرد: در بازدیدهای میدانی 2 روز گذشته کارشناسان بهداشت و درمان جندی شاپور اهوازنیز، تمامی گزارشات اخذ شده از سوی ارزیابان، رضایت بخش اعلام شد.

گفتنی است، 2 پرستار دیگر فعال در این درمانگاه خانم کنعانی و آقای محمدیان می باشند که از پرستاران با تجربه بهداشت و درمان صنعت نفت محسوب می شوند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار