با موافقت سازمان بنادر و دریانوردی 2 سازه دریایی در مناطق ساحلی شهرستان های کلارآباد و تنکابن ساخته می شود.
کد خبر: ۶۷۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 13 November 2018

خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران، مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران با اعلام این خبر گفت: بر اساس نظر کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، شرکت کلارگستر نیکو می تواند نسبت به ساخت 2 شاخه موج شکن برای پرورش ماهی (شاخه اصلی به طول 616 متر و شاخه فرعی به طول 159 متر) همراه با اسکله به طول 186 متر و نیز راه دسترسی به طول 146 متر در مناطق ساحلی شهرستان کلارآباد اقدام نماید.
محمدتقی انزان پور با بیان اینکه شرکت ساختمانی تاسیساتی پی ساز (گروه مغربی) نسبت به ساخت سکوی تفریحی (به ابعاد 27 در 17) همراه با راه دسترسی به طول 54 متر در مناطق ساحلی محدوده شهرستان تنکابن می تواند اقدام کند افزود: با پیگیری انجام شده در امور سواحل این اداره کل، تاکنون 17 مجوز ساخت تأسیسات دریایی شامل سکوی تفریحی، موج شکن، اسکله، مجتمع تفریحی، بندر صیادی و... در مناطق ساحلی مازندران(حد فاصل رامسر تا ساری) در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی صادر شده است.
انزان پور گفت: این مجوز بر اساس بند 22 ماده 3 فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال 1348 و ماده واحده مصوب 1387 مجلس شورای اسلامی، فقط برای متقاضی صادر و بدون هماهنگی این سازمان، قابل واگذاری به سایر افراد حقیقی و حقوقی نیست.
مدیر کل بنادر و دریانوردی مازندران افزود: با هدف حفاظت خط ساحلی کشور از آسیب های به دلیل ساخت و سازهای غیر اصولی مربوط به تأسیسات دریایی و بندری، همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی می بایست با مراجعه به سامانه جامع مدیریت و نظارت بر سواحل کشور، نسبت به ثبت تقاضا برای دریافت مجوزهای تأسیس و بهره برداری از هرگونه سازه احداثی در دریا و رودهای قابل کشتیرانی اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار