با دعوت به اردوي تيم ملي صورت گرفت
سه ملي‌پوش هندبال استان قم با دعوت به پنجمين مرحله اردوی تیم ملی هندبال بانوان ايران براي اعزام به مسابقات قهرماني آسيا انتخاب شدند.
کد خبر: ۶۷۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ 13 November 2018

به گزارش تابناک قم، سه تن از بهترین‌های چند سال اخیر هندبال بانوان قم که اوج درخشش آنها در تیم باشگاهی هدف‌پویان جوان قم در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور به نمایش گذاشته شد، بار دیگر به اردوی تیم ملی راه یافتند تا یک رقابت آسیایی دیگر را تجربه کنند.

این سه بازیکن از شاگردان سرمربی مطرح هندبال بانوان استان قم و تیم ملی یعنی زهرا احمدی‌نیا مربی سازنده این رشته هستند که تا قبل از مشکلات مالی تیم هدف‌پویان جوان و کناره‌گیری رسمی این تیم از لیگ برتر عضو این تیم بودند اما هم اکنون در دو تیم باشگاهی شهید چمران لارستان و فولاد مبارکه سپاهان بازی می‌کنند.

این بازیکنان مرضیه افشاری عضو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نوریه عباسی و فاطمه خلیلی بازیکنان تیم شهید چمران لارستان هستند که در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های ایران برای این دو تیم مطرح باشگاهی به میدان می‌روند.

درخشش در ترکیب تیم‌های باشگاهی خود و همچنین سابقه موفقی که افشاری، عباسی و خلیلی از گذشته دارند، کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان ایران را مجاب کرد تا در اردوی آماده سازی جدید تیم ملی هندبال بانوان که از امروز در تهران جریان دارد، از سه ملی‌پوش هندبال قم دعوت به عمل بیاورد.

این در حالی است که پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان ایران به منظور حضور موفق در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا تا 26 آبان ماه جریان دارد و علاوه بر سه ملی‌پوش هندبال قم، 19 بازیکن دیگر نیز در این اردو حضور دارند.

این در حالی است که پیکارهای هندبال زنان قاره کهن به میزبانی کشور ژاپن به انجام می‌رسد و برای این اعزام از بازیکنان استان‌های تهران، کردستان، اصفهان، قم، کرمان، کردستان، کهگیلویه و بویر احمد، فارس و خوزستان دعوت به عمل آمده است تا در اردوی جدید حضور یابند.

این نفرات از تیم‌های باشگاهی تاسیسات دریایی تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهید چمران لارستان، ذوب‌آهن اصفهان و نفت و گاز گچساران هستند، در حالی که مرضیه یوسف از تهران و نشمین شافعیان از کردستان مربیان تیم ملی هستند و طاهره میری سرپرستی تیم ملی را بر عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار