مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد
مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در بارندگی‌های دو روز گذشته در خوزستان چهار شهر اهواز، ایذه، گتوند و باغملک دچار آب‌گرفتگی معابر و سیلاب شدند که توسط هلال احمر امدادرسانی به این مناطق صورت گرفت.
کد خبر: ۶۷۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵ 12 November 2018

علی خدادادی اظهار کرد: در بارندگی‌های دو روز گذشته در خوزستان چهار شهر اهواز، ایذه، گتوند و باغملک دچار آب‌گرفتگی معابر و سیلاب شدند که توسط هلال احمر امدادرسانی به این مناطق صورت گرفت.

وی افزود: در سطح شهر اهواز مناطق حصیرآباد، عین۲، منبع آب و چهارصد دستگاه آب‌گرفتگی شدید داشتند و امدادرسانی به ۲۰ خانوار آسیب دیده متشکل از 100 نفر با حضور ۴ تیم امداد و نجات به تعداد ۱۲ نفر به همراه ۲ خودروی پشتیبانی انجام گرفت که همچنان کار امدادرسانی در این مناطق ادامه دارد.

 مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آب‌گرفتگی در سطح شهر گتوند و دهستان کیارس، عنوان کرد: در شهر گتوند 8 خانوار به تعداد 40 نفر توسط ۴ تیم امداد و نجات به تعداد ۱۲ نفر با استفاده از ۴ آمبولانس و خودروی پشتیبانی امدادرسانی شدند که ۵۰ کیلوگرم پلاستیک پوششی درمیان آن‌ها توزیع شد.

وی گفت: ۲۳ خانوار به تعداد ۱۱۵ نفر در روستاهای امامزاده عبدالله، پاتاوه و برون شهر باغملک دچار سیل و آب‌گرفتگی شدند که ۴ تیم امداد و نجات به تعداد ۱۴ نفر همراه 4 آمبولانس و خودروی پشتیبانی به کمک آن‌ها رفتند. همچنین ۲۰ تخته موکت، ۵۰ تخته پتو، یک دستگاه چادر، ۱۲۰ قوطی کنسروجات، ۷۰ کیلوگرم پلاستیک پوششی، ۱۱۳ کیلوگرم برنج، قند و چای و ۳۰ بسته پودر رخت‌شویی میا مردم منطقه توزیع شد.

 خدادادی با اشاره به آب‌گرفتگی روستای اژگیل در کیلومتر ۱۰ محور ایذه – دهدز، اظهار کرد: 2 خانوار در روستای اژگیل توسط 2 تیم امداد و نجات به تعداد ۹ نفر به کمک ۲ خودروی پشتیبانی و ۳ پمپ لجن کش امدادرسانی شدند و آب موجود در 2 منزل مسکونی در این منطقه توسط پمپ تخلیه شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: آب گرفتگی ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار