امام جمعه موقت اهواز گفت: خوزستان باید به عنوان یک استان مطمئن جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و با ضریب امنیت بالا بر اساس شاخص‌های موجود معرفی شود.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸ 12 November 2018

حجت‌الاسلام والمسملین سید ابوالحسن حسن‌زاده در آیین افتتاح مرکز مانیتورینگ مدیریت بحران خوزستان که امروز (21 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه فلسفه کارگزاری در نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است، اظهار کرد: هر کسی که در نظام اسلامی مسئولیتی دارد، فلسفه آن مسئولیت خدمتگزاری به مردم است و در روایات زیادی به این موضوع اشاره شده است.

وی تصریح کرد: خدمتگزاری به مردم در شرایط اضطرار و بحران اهمیت بیشتری پیدا می‌کند بنابراین باید از وقوع بحران‌ها پیشگیری شود.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به بحران‌های خوزستان تصریح کرد: خوزستان به ستاد بحران نیاز دارد تا آسیب‌های بحرانی که در بخش‌های مختلف از جمله سلامت، آموزش، مهاجرت اتفاق می‌افتد را جبران کند.

حسن‌زاده بیان کرد: ستاد بحران باید مرجع اصلی مردم در معرفی بحران‌ها شود و برای این کار نیازمند تجهیزات است. امیدواریم با این تجهیزات بتواند اطمینان شهروندان را به خود جلب کند.

وی گفت: خوزستان باید به عنوان یک استان مطمئن جهت سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف و با ضریب امنیت بالا بر اساس شاخص‌های موجود معرفی شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار