مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ٢٤ پروژه در بخش آب و 11 پروژه در بخش فاضلاب در شهرهای آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروند كنار و مينو شهر اجرایی شده و یا در حال اجرا است.
کد خبر: ۶۷۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 12 November 2018

صادق حقيقی پور درباره پروژه‌های آب در حال اجرا در شهرهای آبادان و خرمشهر اظهار کرد: ٢٤ پروژه آبرسانی و اصلاح شبكه توزيع آب در شهرهای آبادان، خرمشهر، چوئبده، اروند كنار و مينوشهر با اعتبار ٢٢٠ ميليارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: طول اجرايی اين پروژه‌ها در بحث اصلاح شبكه‌های آب به طول بيش از ٢٨٤ كيلومتر است و بيش از ٢٢ هزار و ٥٠٠ فقره انشعاب ظرفيت اجرايی اين طرح‌ها است.

مديرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به پروژه‌های فاضلاب در این شهرها بيان كرد: پروژه احداث شبكه فاضلاب و انشعابات منازل و مناطق مختلف در شهرهای آبادان و خرمشهر با اعتبار ٢٠٨ ميليارد تومان در حال اجرا است.

وی تصريح كرد: در حال حاضر ٦ پروژه اصلاح شبكه فاضلاب در شهر خرمشهر و ٥ پروژه فاضلاب در شهر آبادان در حال انجام است كه طول اجرای اين پروژه‌ها بيش از ٢٤٤ هزار متر و شامل بيش از ١٣ هزار فقره انشعاب می‌شود.

حقيقی پور، به بزرگترين پروژه زيست محيطی در منطقه اشاره كرد و گفت: بزرگترين پروژه زيست محيطی به روش SBR در آبادان وبه روش MLE در خرمشهر اجرايی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین خط انتقال آب پاک از ايستگاه پمپاژ جمشيد آباد آبادان به شهرهای اروند كنار و چوئبده به طول ١٣ كيلومتر و با ظرفيت ١٠٠ هزار متر مكعب در شبانه روز اجرايی شده است.

مديرعامل آبفا خوزستان خاطرنشان كرد: امروز عمليات اجرايی احداث تاسيسات نمک‌زدايی آب شهرستان آبادان به روش B.O.O توسط شركت سرمايه‌گذار سولار سندروس به ظرفيت ١٥ هزار متر مكعب در روز اجرايی می‌شود.

وی در ادامه عنوان كرد: ظرفيت آب شرين كن برای جمعيت تحت پوشش ٢٣٥ هزار نفر و ٥٢ هزار خانوار اتخاذ شده است.

حقیقی پور خاطرنشان کرد: با افتتاح رسمی خط غدير ٢ افزايش كيفيت و كميت آب آشاميدنی شهر آبادان نيز انجام خواهد شد و تمام تلاش شركت آب و فاضلاب رضايت‌مندی مردم است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار