فرماندار کارون:
چند روز از انتشار کلیپ اجساد سوخته تعدادی سگ در اهواز می‌گذرد و حامیان حقوق حیوانات مسئولیت این حادثه را متوجه شهرداری اهواز می‌دانند. این در حالی است که شهرداری اهواز آن را به گردن شهرستان کارون می‌اندازد. فرماندار کارون نیز می‌گوید در این شهرستان هیچ مورد اتلاف سگ انجام نشده است و محل انجام این حادثه در محدوده شهرستان اهواز قرار دارد.
کد خبر: ۶۷۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 11 November 2018

معصومه خنفری با اشاره به آتش زدن تعدادی سگ در منطقه مهدیس اهواز اظهار کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد که این منطقه دقیقا پشت محوطه بنکداران در منطقه مهدیس قرار دارد و در محدوده اهواز محسوب می‌شود و این منطقه حتی در محدوده محل اختلاف شهرستان کارون و اهواز قرار ندارد.

وی گفت: جهت شفاف‌سازی و مشخص شدن محدوده منطقه این حادثه با حضور دو فعال حقوق حیوانات، نماینده‌ای از شهرستان کارون، مسئول دفتر سیاسی فرمانداری کارون و نماینده‌ای از اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کارون در محل حادثه حاضر شدیم که پس از بررسی‌ها مشخص شد این منطقه 10 کیلومتر با قلعه چنعان فاصله دارد.

فرماندار کارون با بیان اینکه در این شهرستان هیچ مورد اتلاف سگ رخ نداده است، تصریح کرد: زمانی که دو فعال حقوق حیوانات در محل لاشه‌سوزی بودند، با یکی از مسئولان شهرداری اهواز تماس گرفتند که فورا پاسخ داد "این منطقه در حوزه شهرستان کارون قرار دارد". این موضوع به معنی این است که این فرد دقیقا از محل لاشه‌سوزی مطلع بود و می‌دانست که این منطقه نزدیک‌ترین منطقه به کارون است.

وی در خصوص تعداد سگ‌های سوخته شده در بین زباله‌ها عنوان کرد: لاشه این سگ‌ها بین زباله بوده است و مشخص نیست که چه تعداد سگ بوده‌اند.

خنفری با انتقاد از اعطای امتیازات به شهرستان اهواز گفت: ارزش افزوده بنکداران و همه امتیازات به شهرستان اهواز تعلق می‌گیرد اما دردسرها و لاشه‌سوزی‌ها برای شهرستان کارون است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار