معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان :
معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان از فعالیت مجدد کمیته صیادی شهرستان آبادان پس از گذشت 5 سال خبر داد و گفت: کمیته‌های صیادی به حل مشکلات صیادان کمک شایانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ 13 November 2018

علی دانش مهر با اشاره به از سرگیری فعالیت کمیته صیادی شهرستان آبادان، اظهار کرد: این تصمیم در نشستی با نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان در راستای رفع مشکلات صیادان آبادانی اتخاذ شد.

وی افزود: در این کمیته در خصوص تمدید مجدد مدرک ناخدایی و شایستگی برای صیادان بی سواد و هماهنگی جهت لایروبی اسکله اروند و الفجر تصمیم‌گیری می‌شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان با بیان این‌که کمیته‌های صیادی به حل مشکلات صیادان کمک شایانی می‌کنند، تصریح کرد: با تشکیل جلسه هماهنگی با اداره‌کل تامین اجتماعی استان خوزستان به دنبال معرفی شغل صیادی به عنوان مشاغل سخت هستیم.

دانش مهر خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری و تعاملی که در این زمینه میان اداره کل شیلات و تامین اجتماعی استان صورت می‌گیرد، شاهد تصمیمات بسیار خوبی برای صیادان باشیم تا مشکلات آن‌ها در بخش‌های مختلف از جمله بحث سختی کار حل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: صیادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار