مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: 21 نفر از مجروحان و مصدومان حادثه تروریستی 31 شهریور اهواز با تعیین درصد ،به افتخار جانبازی نایل آمدند.
کد خبر: ۶۷۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 10 November 2018

عبدالرضا فرجیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس تشکیل و تکمیل پرونده مجروحان این جنایت کور تروریستی، اعضای کمیسیون پزشکی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با حضور در اهواز، جانبازی 21 نفر از مصدومان و مجروحان را مورد تایید قرار داد.

وی گفت:پرونده 40 نفر دیگر از مجروحان این حادثه برای تعیین درصد جانبازی در حال بررسی است که به زودی نتیجه آن اعلام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در ادامه افزود: کمیسیون پزشکی سازمان متبوع ، پرونده 420 نفر از جانبازان خوزستانی را نیز در جریان سفر 2 روزه به اهواز مورد بررسی قرار داد.

وی همچنین از زیرپوشش قرار گرفتن خانواده 24 شهید حادثه تروریستی اهواز خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، 2 روز پس از این حادثه تروریستی ، با حضور در منزل تعدادی از خانواده های شهدا ،و نیز از مجروحان بستری در بیمارستان های اهواز عیادت و سلام و ابراز همدردی رهبر معظم انقلاب را به آنان ابلاغ کرد.

در جریان عملیات تروریستی 31شهریور 1397همزمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح ، 24 نفر از جمله یک کودک چهار ساله به نام محمدطه اقدامی بر اثر شلیک مستقیم تروریست ها به شهادت رسیدند و 68نفر دیگر مجروح شدند.

هر پنج عامل تروریستی این حادثه توسط ماموران امنیتی و انتظامی به هلاکت رسیدند.

چند روز بعد، نیروی هوا - فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی این جنایت تروریستی ، مقر سرکردگان تروریست ها را با شلیک چند موشک دوربرد در سوریه هدف قرار داد که بر اثر آن شمار زیادی از تروریست ها کشته یا مجروح شدند.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار