مديركل جمعيت هلال احمر خوزستان:
مديركل جمعيت هلال احمر خوزستان گفت: شهرهای شوشتر، بهبهان، گتوند، آغاجاری و لالی بیشترین نیاز را به کمک‌های امدادی داشتند كه در مجموع 94 خانواده متأثر از سيل شدند.
کد خبر: ۶۷۷۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ 07 November 2018

علی خدادادی، اظهار کرد: در اثر بارش باران در روزهای گذشته برخی شهرهای استان خوزستان دچار آب‌گرفتگی جاده‌ها و معابر شدند که در برخی مناطق این آب‌گرفتگی به شکل سیل بود و برای مردم روستاها و مناطق ایجاد مشکل کرد.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: شهرهای شوشتر، بهبهان، گتوند، آغاجاری و لالی بیشترین نیاز را به کمک‌های امدادی داشتند که در مجموع 94 خانواده متأثر از سیل شدند و برای آن‌ها 580 کیلوگرم پلاستیک پوششی، 5 دستگاه چادر، 278 تخته پتو، 80 تخته موکت و 47 شعله چراغ والور در اختیار آن‌ها قرار گرفت. همچنین 579 کیلوگرم اقلام خوراکی شامل برنج، چای، قند، شکر، حبوبات و روغن و 386 قوطی کنسروجات میان آن‌ها توزیع گردید.

وی افزود: در شهرستان اندیکا مناطق امامزاده بابا احمد، دلی محمدحسین‌خان، جله دشت لیر، لیرک تنگ تینا، وارگه سبز و چلو 25 خانوار آسیب دیدند که دو تیم امداد و نجات به تعداد نه نفر به همراه تجهیزات یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.

خدادادی با بیان اینکه در شهر گتوند عشایر بخش عقیلی، کیارس، پل پرزین و عشایر حاشیه شهر نیازمند کمک بودند، تصریح کرد: 29 خانوار که شامل 58 نفر بودند توسط سه تیم امداد و نجات به تعداد 11 نفر نجات یافتند و در این عملیات از تجهیزات یک پمپ آب، یک موتور برق، یک خودروی آمبولانس و یک خودروی پشتیبانی استفاده شد. همچنین 4 باب منزل به کمک نیروهای امدادی از آب تخلیه شد.

وی گفت: در شهر آغاجاری شاهد آب‌گرفتگی در سطح شهر بودیم که دو تیم امداد و نجات متشکل از 8 نفر با یک خودروی آمبولانس، یک خودروی نجات و یک خودروی پشتیبانی به امداد در سطح شهر پرداختند.

مدیرکل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه در بهبهان 10 خانوار شامل 51 نفر کمک‌های امدادی دریافت کردند، اظهار کرد: مناطق شهرک بعثت، اسلام آباد علیا، حسین آباد شیخ، سطح شهر(کوچه مرتضوی)، کمربندی روبروی اداره راه و شهرسازی در شهر بهبهان دچار سیل شده بودند که دو تیم امداد و نجات به تعداد 9 نفر با یک خودروی آمبولانس و دو خودروی پشتیبانی اقدامات مورد نیاز را انجام دادند.

وی افزود: عشایر مناطق میان آب، درخزینه و جاده کشت و صنعت کارون در شوشتر نیز پس از بارندگی‌ها دچار مشکل شدند که 15 خانوار متشکل از 65 نفر به امداد نیاز داشتند. دو تیم امداد و نجات به تعداد 8 نفر با یک خودروی آمبولانس و دو خودروی پشتیبانی به عشایر کمک کردند و اقلام مورد نیاز را در اختیار آنها قرار دادند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار