/هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال/
در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان به مصاف نساجی می رود، فولاد از سپیدرود پذیرایی می کند و نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان برگزار کننده داربی استان هستند.
کد خبر: ۶۷۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 07 November 2018

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور از فردا، آغاز می شود که در روز نخست آن استقلال خوزستان در دیداری خارج از خانه رو در روی نساجی قرار می گیرد، در روز دوم نیز فولاد پذیرای تیم سپیدرود است و در روز سوم هم نفت مسجدسلیمان در داربی فوتبال خوزستان میزبان نفت آبادان خواهد بود.

نساجی – استقلال خوزستان

استقلال و نساجی در حالی این هفته رو در روی هم قرار می گیرند که هیچ یک از دو تیم شرایط خوبی ندارند و به ترتیب با 10 و 8 امتیاز در رده های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی قرار دارند. استقلالی ها تساوی هفته قبل در داربی خوزستان پا به میدان بازی با نساجی می گذارند و حریف نیز با شکست سنگین برابر پدیده صدرنشین لیگ میزبان آبی ها خواهد بود.

دو تیم که در حال حاضر شرایط مطلوبی نداردند، برای رهایی از این بحران و رده های پایینی جدول به برد در این بازی نیاز دارند و تساوی در چنین شرایطی نمی تواند از درد دو تیم کم کند.

شاگردان داریوش یزدی از ساعت 15 روز جمعه میهمان تیم نساجی هستند.

فولاد – سپیدرود

فولاد که امسال با آن فولاد زمان قهرمانی و حضور در آسیا از زمین تا آسمان متفاوت است، اکنون با 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفته است، مکانی که در شان فوتبال خوزستان و باشگاه فولاد نیست. این تیم این هفته برای مقابله با انتقادهای بسیاری که این روزها متوجه این تیم است، شدیدا به برد برابر سپیدرود نیاز دارد.

البته حریف این هفته فولادی ها، هفته گذشته به اولین برد خود در لیگ برتر نیز دست پیدا کردند و این هفته با انگیزه و روحیه دو چندان و برای تداوم نتیجه گیری به اهواز خواهند آمد. باید دید فولاد می تواند از تیم قعر جدول سپیدرورد نتیجه بگیرد یا ناکامی های این ادامه خواهد داشت.

فولاد از ساعت 15:30 روز شنبه پذیرای تیم سپیدرود است.

نفت مسجدسلیمان – نفت آبادان

مسجدسلیمانی که اصلا شرایط مناسبی در لیگ هجدهم ندارند و همچنان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، بالاخره در هفته یازدهم با شکست استقلال خوزستان به اولین برد خود دست پیدا کرند تا این هفته با روحیه مضاعفی از تیم نفت آبادان میزبانی کنند.

نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان نیز امسال برخلاف بازی های خوبی که ارائه می دهد، آن چنان که باید نتوانسته رضایت هواداران را برآورده کند و اکنون با 11 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در رده یازدهم قرار دارد.

اگرچه دو تیم نفتی خوزستان در نتیجه گیری موفق نبوده اند ولی در هفته های اخیر بازی های خوبی را نمایش گذاشته اند و مطمئنا این هفته تقابل دو تیم در داربی استان، دیدنی و تماشاگرپسند خواهد بود.

داربی خوزستان این هفته از ساعت 16:45 روز یکشنبه در مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار