رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان:
رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان، حال عمومی دو دانش آموز دختر آسیب دیده روستای نهر سن در بخش اروندکنار را رضایت بخش اعلام کرد.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 07 November 2018

سید نادر نقیبی با اشاره دو دانش آموز دختر که گفته می شد در اثر سقوط پنکه سقفی دچار آسیب دیدگی شده اند از بیمارستان حضرت زینب (س) اروندکنار به بیمارستان شهید بهشتی آبادان انتقال داده شدند، گفت: متخصص طب اورژانس در بیمارستان حضرت زینب اروندکنار به محض ورود این دو دانش آموز اقدامات و بررسی های اولیه همچون گرفتن سی تی اسکن را به انجام می رساند و به دلیل تشخیص نیاز به جراحی و درمان بیشتر به طور سریع به بیمارستان شهید بهشتی منتقل می شوند.

وی افزود: یکی از این دانش آموزان بنام «مریم مشیر نصاری» به دلیل خونریزی مغزی ناشی از اصابت پنکه به سر، شب گذشته توسط متخصص جراحی مغز این بیمارستان حدود ساعت ۲۲ تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه جراحان موفق به خارج کردن لخته خون از سر وی شدند.

وی اظهار کرد: نامبرده هم اینک در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد اما علائم خوبی دارد و هوشیار است، چنانچه شرایط بهبودی به همین منوال طی شود به احتمال زیاد می تواند ظرف دو یا سه روز آینده از بیمارستان مرخص شود.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان تصریح کرد: «سیده آیات هاشمی» دیگر دانش آموزی است که از ناحیه سر دچار آسیب شده و یک پارگی حدود ۶ سانتی و یک شکستگی خفیف در جمجمه داشت که آن هم به سرعت مورد معالجه قرار گرفت و اکنون در بخش بستری است و وضعیت عمومی آن رضایت بخش است، در صورتی که روند بهبودی او نیز به همین شکل ادامه یابد، وی می تواند طی فردا یا پس فردا از بیمارستان مرخص شود.

سقوط پنکه سقفی در کلاس درس پایه ششم ابتدایی در مدرسه دخترانه حضرت معصومه (س) روستای «نهر سن» از توابع بخش اروندکنار سبب آسیب دیدگی جدی دو دانش آموز دختر این روستا شد که خوشبختانه با اقدام به موقع نیروهای اورژانس بخش اروندکنار و بیمارستان شهید بهشتی آبادان از مهلکه جان سالم به در بردند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار