سرپرست فرمانداری آبادان:
سرپرست فرمانداری آبادان گفت: با توجه به فراوانی و تنوع معضلات شهری، شهرداری آبادان به تنهایی قادر به حل معضلات شهری نیست.
کد خبر: ۶۷۷۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 09 November 2018

سید زین العابدین موسوی اظهار کرد: مردم از وضعیت زباله ها، معابر، پیاده روها و غیره گلایه دارند لذا اگر دولت خدمات ارائه دهد اما شهرداری در ارائه خدمات مرتبط با خود ناتوان باشد، گویی اقدامی صورت نگرفته است؛ آمادگی کامل داریم تا در برخی از کارهایی که شهرداری باید انجام دهد، همکاری و کمک لازم را داشته باشیم.

وی با اشاره به آبگرفتگی معابر در آبادان، تصریح کرد: نمی توانیم بیش از این مردم را در انتظار اقداماتی قرار دهیم که قرار است در آینده اجرایی شوند. باید هرچه سریعتر دست به کار شویم، نباید منتظر کارکنان شهرداری باشیم که تمام معضلات شهری در بخشهای مختلف را حل کنند، این توقع بالای است.

سرپرست فرمانداری آبادان یادآور شد: با توجه به مشکلات شهر و بودجه اندکی که در شهرداری در اختیار دارد و مشکلاتی که از سالهای گذشته روی هم انباشت شده اند، نمی توان انتظار داشت که شهرداری به تنهای همه معضلات و مشکلات را حل کند، مردم باید کمک کنند، برخی ها فکر می کنند مشکلات امروز شهر مربوط به تیم فعلی است اما این گونه نیست، بسیاری در سال های گذشته کم کاری کردند، حال و روز امروز آبادان حاصل سال ها بی توجهی و کم کاری بسیاری از مسئولان است.

موسوی با قدردانی از رسانه ها در انعکاس درست و به موقع مشکلات و معضلات شهری گفت: وجود رسانه ها و انتقادات سازنده آنان مسئولان را به حرکت در می آورد، به شخصه طرحی را برای کمک به بهبود چهره شهری دارم که به شهرداری ارائه می دهم.

وی در مورد این طرح اظهار کرد: گروه «پاکبانان آبادان» را که متشکل از مسئولان تمام دستگاه های اداری شهر و با همراهی مردم خواهد بود را راه اندازی می کنیم و یک روز در هفته همه با هم با پوشیدن کاورهای مشخص و تهیه شده در زمینه جمع آوری زباله از سطح کوچه و معابر اقدام می کنیم، در این زمینه کسانی که معتقد هستند خدمات شهری شهرداری به تنهایی توان جمع آوری زباله را ندارد و قصد دارند تا محیط زیست و بهداشت خوبی را به دیگران هدیه کنند و شهر خود را نیز دوست دارند، می توانند با ملحق شدن به این گروه که به هیچ دسته و یا گروهی وابستگی ندارد، به جمع آوری زباله و کمک به زیباسازی شهر کمک کنند.

به گفته وی این گروه یک روز در هفته اقدام به جمع آوری زباله در نقاط مختلف شهر می کند و این کار تا زمانی که چهره شهر بهبود یابد و زباله ها جمع آوری شود ادامه می یابد.

موسوی از این اقدام به عنوان حرکتی برای فرهنگ سازی عمومی نام برد و خطاب به شهردار و کارکنان شهرداری اظهار کرد: وقتی مردم زباله های خود را در بیرون از خانه می گذارند نباید در جمع آوری آنها تعلل صورت گیرد چون این کار معضلات شهری دیگری را در پی خواهد داشت.

وی نماد آبادان را درخت نخل دانست و از کاشت درختان کناکارپوس که هیچ سنخیتی با شهر ندارد به عنوان معضلی دیگر برای شهر نام برد و تاکید کرد که باید برای بهبود و افزایش سرانه فضای سبز شهری بکوشیم.

وی با بیان اینکه موظف به تشکیل جلسات بیشتر با محوریت خدمات شهری خواهیم بود، تصریح کرد: هر مسئولی دوست دارد تا در مدت زمانی که تصدی و مسئولیتی بر عهده او نهاده شده، کار کند اما شاید با بودجه های کم نشود خدماتی ارائه داد لذا تمام دستگاهای اجرایی موظف به همراهی و کمک هستند تا وضعیت بهبود یابد.

سرپرست فرمانداری آبادان یادآور شد: با پرداختن به اقتصاد مقاومتی و تلاش مضاعف و ارتقاء حس باورپذیری از بابت اینکه می شود با همکاری، همدلی، هم افزایی، از خودگذشتگی، وقت گذاشتن، پائین آوردن توقعات کارهای بسیاری را به انجام رساند و خدمات بیشتری را ارائه کرد همه به عرصه کار وارد می شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار