رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از صدور مجوز پذیرش دانشجو در رشته "مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار" از سوی شورای گسترش وزارت بهداشت خبر داد.
کد خبر: ۶۷۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 09 November 2018

فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز پذیرش دانشجو در رشته "مهندسی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار" در مقطع کارشناسی ارشد از شورای گسترش صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه این مجوز برای پذیرش 15 دانشجو داده شده است، افزود: مجوز پذیرش دانشجو در این رشته اخذ شده است، اعضای هیات علمی لازم در دانشکده جذب شده‌اند و آزمایشگاه‌ها نیز تجهیز شده‌اند و تنها منتظر پذیرش دانشجو هستیم. اگر سازمان سنجش امسال تکمیل ظرفیت داشته باشد، ما نیز در این رشته دانشجو پذیرش می‌کنیم اما اگر چنین اتفاقی نیفتاد، پذیرش دانشجو در این رشته در سال تحصیلی آینده انجام می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر تصریح کرد: با افزوده شدن این رشته به رشته‌های دانشگاه در حال حاضر هفت رشته در دانشکده وجود دارد که 500 دانشجو نیز در این رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند. مجوز صادر شده برای پذیرش 15 دانشجو به مدت یک نیمسال است. امیدواریم پس از جذب دانشجو بتوانیم برای سال‌های بعد نیز این رشته را در دانشکده داشته باشیم.

ابول‌نژادیان در خصوص برنامه این دانشکده برای گسترش رشته‌های خود، گفت: در حال حاضر متقاضی اخذ مجوز پذیرش دانشجو در دو رشته دیگر از شورای گسترش هستیم. مراحل اداری لازم نیز طی شده است و امیدواریم این رشته‌ها نیز مجوز دریافت کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار