مدیر تعاون روستایی خوزستان:
مدیر تعاون روستایی خوزستان از توزیع بیش از 200 تن بذر کلزا در 24 شهرستان استان میان کشاورزان برای کشت پاییزه خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود در فروردین سال آینده حدود 40 تا 50 هزار تن کلزا از کشاورزان استان خریداری کنیم.
کد خبر: ۶۷۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 09 November 2018

مهدی صیاحی اظهار کرد: کلزا یکی از گیاهان استراتژیک و خاص در کشور به شمار می‌رود که می‌تواند ما را در زمینه تولید روغن به خودکفایی برساند، از این رو کشاورزان در استان خوزستان بر روی کاشت این محصول اصرار و دقت ویژه‌ای دارند.

وی ادامه داد: تعاون روستایی خوزستان به عنوان یکی از متولیان امر توزیع بذر کلزا در استان از ابتدای فصل کشت کلزا در استان تا کنون بیش از 200 تن بذر کلزا را میان کشاورزان توزیع کرده است.

مدیر تعاون روستایی خوزستان تصریح کرد: این میزان بذر در 24 شهرستان استان توزیع شده است. در این زمینه بیشترین بذر تاکنون به شهرستان‌های شوش، شوشتر، بهبهان و دزفول اختصاص داده شده است.

صیاحی عنوان کرد: تعاون روستایی به عنوان متولی خرید کلزا در خوزستان پارسال موفق به خرید 31 هزار تن کلزا از کشاورزان شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی‌های به موقعی که در استان آغاز شده و همچنین افزایش توزیع بذر کلزا نسبت به سال گذشته، امسال پیش بینی می‌شود تا حدود 40 تا 50 هزار تن کلزا را از کشاورزان استان در فروردین سال آینده خریداری کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار