سرمربی استقلال اهواز از بازی جنجالی با فولادنوین می‌گوید
سرمربی استقلال اهواز گفت: اگر بازی را به‌خاطر عدم حضور نیروی امنیتی کافی به تأخیر انداختند، چرا بدون آمدن نیروی بیشتر سوت آغاز را زدند.
کد خبر: ۶۷۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱ 05 November 2018

علی خوش‌ذات ظهر امروز اظهار کرد: برای بازی برابر فولادنوین فرصتی 10، 12 روزه داشتیم تا بتوانیم نقاط ضعف خود را ترمیم کرده و روی مشکلاتی که از ابتدای فصل به شکل خواسته یا ناخواسته در تیم به‌وجود آمده بود را برطرف کنیم. کمبود یا خلأ بازیکنان کلیدی تیم که در ابتدای فصل رفته بودند نیز از مشکلات ما است که روی این موضوع نیز کار کردیم.

وی افزود: برای بهبود وضعیت تیم امسال، باید وقت بیشتری بگذاریم و عرق بیشتری بریزیم تا به حالت مدنظرمان برسیم.

سرمربی استقلال اهواز درباره بازی تیمش مقابل فولاد نوین گفت: با تمرکز خوبی به مصاف فولاد رفتیم هرچند قبل از بحث فنی باید بگویم روشن‌ترین نکته این دیدار، حضور پرشور هواداران استقلال اهواز در ورزشگاه خانگی فولاد بود و باید گفت این هواداران با وجود روند نه چندان خوبی که تیم از اول فصل داشت، عاشقانه از تیم‌شان حمایت می‌کنند که این موضوع در فوتبال ایران، آن هم در لیگ دو کم‌نظیر است.

وی ادامه داد: هر چند تمرکز خوبی برای بازی داشتیم، متأسفانه سوت آغاز دیدار با 25 دقیقه تأخیر زده شد که دلیل آن عدم حضور نیروی امنیتی کافی بود و در کمال تعجب دیدیم که پس از آن 25 دقیقه در حالی‌که نیروی انتظامی دیگری به نیروهای معدود حاضر در ورزشگاه اضافه نشد، مسئولین تصمیم به آغاز بازی با همان شرایط گرفتند.

خوش‌ذات با بیان اینکه تیم ما از نظر بدنی در شرایط خاصی قرار دارد و این وقفه برای ما مشکل‌ساز بود، عنوان کرد: مشکل دیگر این بازی این بود که سطح تیم داوری برای این دیدار مناسب نبود اما با همه این مشکلات تیم ما بدون توجه به نتایج قبلی و فشارهای این دیدار، بازی بسیار خوبی ارائه دادند و 4، 5 موقعیت خیلی خوب ایجاد کردیم.

وی افزود: تیم حریف تیم خوبی بود که موقعیت‌هایی هم داشت اما سوت‌هایی که داور در برخی صحنه‌ها زد باعث ایجاد تنش در بازی شد و روی یکی از صحنه‌ها، بعد از اینکه مدام با احترام با داور صحبت کرده بودم و بازیکنان را در طول بازی به آرامش دعوت می‌کردم، داور مرا به‌دلیل خروج از محوطه مربیان اخراج کرد و من نیز پذیرفتم.

سرمربی استقلال اهواز با اشاره به آغاز جدی درگیری‌ها به‌دلیل نبود نیروی امنیتی روی سکوها، گفت: هنگامی که من به روی سکو رفتم عده‌ای از هواداران حریف ایجاد مزاحمت کردند که منجر به آغاز درگیری هواداران شد و متأسفانه 3 هوادار ما به ضرب چاقو مصدوم شدند که واقعا دیدن چنین صحنه‌هایی جای تأسف داشت.

علی‌ خوش‌ذات بیان کرد: به‌هرحال باید برای بار چندم از ناظر بازی سؤال کنیم که چرا با تأخیری که ایجاد شد، بدون اینکه نیرویی اضافه کنند بازی را آغاز کردند در حالی‌که می‌دانستند این دیدار شرایط خاص و حساسیت‌های ویژه‌ای دارد.

وی افزود: در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم و 3 بازیکن کلیدی خود را برای 30 دقیقه آخر نگه داشته بودیم و برای دقایق پایانی برنامه داشتیم، شاهد این اتفاقات تلخ بودیم اما امیدوارم کمیته انضباطی حق را به حق‌دار بدهد و ما چیزی بیشتر از حق‌مان نمی‌خواهیم.

سرمربی استقلال اهواز در پایان اظهار کرد: امیدوارم با کسب سه امتیاز این دیدار، با قدرت بیشتری به سمت بالای جدول پیش برویم و به اهداف‌مان نزدیک‌تر شویم تا بتوانیم رضایت هواداران و مدیریت باشگاه را بیش از پیش جلب کنیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار