مدیرکل شیلات خوزستان از احداث بازارچه عرضه آبزیان در شهرستان بهبهان خبر داد و گفت: به منظور کنترل دقیق و نظارت بر عرضه آبزیان در شهرستان بهبهان این بازارچه احداث می‌شود.
کد خبر: ۶۷۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹ 08 November 2018

نبی الله خون میرزایی اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که از سوی اداره شیلات شهرستان بهبهان انجام گرفت، احدات بازارچه عرضه آبزیان در این شهرستان به تصویب رسید تا در آینده نزدیک شاهد احداث این بازارچه باشیم.

وی افزود: پس از بازدیدهایی که توسط اداره کل شیلات، شهرداری، محیط زیست و دانشکده علوم پزشکی شهرستان بهبهان انجام گرفت سرانجام مکان موردنظر جهت احدات این بازارچه مشخص شد.

مدیرکل شیلات خوزستان ادامه داد: با مشخص شدن زمین این بازارچه، قرار است به زودی پیمانکار پروژه انتخاب و روند ساخت آن به سرعت اجرایی شود.

خون میرزایی عنوان کرد: در حال حاضر عرضه آبزیان در بهبهان به صورت واحدهای انفرادی در سطح شهر انجام می‌شود. این نوع عرضه آبزیان نظارت‌ها را دچار مشکل کرده و شکایت‌های مردمی را نیز به دنبال داشته است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از احداث بازارچه آبزیان بهبهان کنترل دقیق و نظارت بر عرضه آبزیان در این شهرستان است و پیش بینی می‌شود با احداث این بازارچه، مشکلات در بحث کنترل و نظارت حل شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار