مدیرعامل باشگاه فولاد ضمن اعلام حمایت از ایلی استان، از عملکرد بازیکنان فولاد در داربی استان برابر نفت آبادان نیز ابراز رضایت کرد.
کد خبر: ۶۷۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹ 05 November 2018

حبیب‌الله رضایی با ابراز رضایت از عملکرد این تیم در دیدار برابر نفت آبادان، اظهارکرد: من پس از پایان بازی نیز به بازیکنان و کادرفنی بابت ارائه نمایشی زیبا و خوب برابر نفت، خسته نباشید و تبریک گفتم. فولاد در این دیدار علی‌رغم 10 نفره شدن بازی زیبایی را به نمایش گذاشت، البته اگر داور تصمیم خود را هنگامی که یک پنالتی به سود فولاد گرفت، تغییر نمی‌داد حتی می توانستیم پیروز میدان هم باشیم.

وی با قدردانی از هواداران فولاد بابت حمایت خوب و همه جانبه در دیدار برابر نفت آبادان، گفت: تغییرات انجام شده در تیم نیز کم‌کم خود را نشان می‌دهد و این بازی خیلی چیزها را اثبات کرد و امیدواریم در ادامه این مسیر نیز نتایج بهتری کسب شود.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان عنوان کرد: تمام بازیکنان برابر نفت آبادان عملکرد خوبی داشتند و چند بازیکن آکادمی که طی هفته‌های اخیر فرصت بازی به آن‌ها رسیده است نیز نشان دادند که برای باشگاه و سرمربی قابل اتکا هستند و این مهم یکی از دستاوردهای فولاد است.

وی بیان کرد: مدیریت باشگاه نیز از تیم و ایلی‌استان حمایت می‌کند و از هیچ کوششی دریغ نمی کند و امیدوارم بازیکنان و کادرفنی نیز با تلاش بیشتر موجب رقم خوردن نتایجی بهتر از این شوند. به هر حال امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده تا پایان نیم فصل، امتیازات بیشتری را جمع کنیم تا در ادامه با شرایط بهتری برابر رقیبان حاضر شویم.

مدیرعامل فولاد روز شنبه نیز پیش از آغاز بازی این تیم برابر نفت آبادان با حضور در رختکن تیم فولاد به اعضای تیم روحیه داد و برای دقایقی با آن ها به صحیت پرداخت. رضایی همچنین با حمایت از ایلی استان، خواستار انسجام بیشتر و تلاش هر چه بیشتر بازیکنان جهت ایجاد تحولی اساسی در تیم بود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار