فوتباليست‌هاي جوان صباي قم يك بازي ديگر از فصل جاري ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور را باختند تا بيش از گذشته به بحران رفته و در شرايط سقوط قرار بگيرند.
کد خبر: ۶۷۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۳ 05 November 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که شکست در بازی خانگی هفته گذشته برابر تیم گل‌گهر سیرجان منجر به خداحافظی رسمی داوود عاصم‌آبادی از سرمربیگری تیم فوتبال جوانان صبای قم شده بود، این تیم با سرمربی جدید خود هم یک شکست سنگین دیگر را تجربه کرد.

جوانان صبای قم که سال گذشته حضوری مقتدرانه در لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران داشتند و مزد بازی‌های خوب خود را با قهرمانی ایران و کسب مجوز صعود به لیگ برتر گرفتند، اما در فصل 98 – 1397 لیگ برتر در وضعیتی بسیار بحرانی و خطرناک قرار گرفته‌اند.

این تیم از هفته نخست رقابت‌ها که کار خود را با شکست سه بر صفر در میهمانی تیم نفت اهواز آغاز کرد، فقط توانست یک برد در بازی خانگی مقابل شاهین بوشهر و یک تساوی در میهمانی ستارگان گرگان کسب کند اما سایر بازی‌های خود را به حریفان باخته تا بین 12 تیم لیگ برتر در آخرین جایگاه بایستد.

این هفته نیز لیگ برتر فوتبال جوانا باشگاه‌های ایران با شکست سنگینی برای تیم آخر جدول یعنی صبای قم همراه بود، تیمی که بعد از رفتن داوود عاصم‌آبادی، با محمد جعفری به عنوان سرمربی جدید خود به مصاف تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان رفت اما با چهار گل به حریف قدرتمند خود باخت.

علاقمندان به فوتبال در قم امیدوار بودند تیم جوانان صبا با کادر فنی جدید و تحولات فنی و تاکتیکی محمد جعفری در مقابل سپاهان عملکرد بهتری ارائه کند اما شکست سنگین چهار بر صفر در این دیدار نشان داد مشکلات صبا ریشه‌ای است و باید برای فرار از سقوط به دسته پائین‌تر فکر دیگری به حال این تیم کرد.

در حالی که دو تیم از جمع 12 تیم حاضر در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور به دسته اول سقوط می‌کنند، ادامه روند نتایج ضعیف صبا قطعا تجربه تلخی در نخستین سال حضور این تیم در لیگ برتر برای فوتبال قم رقم زده و صبا را بار دیگر به دسته اول خواهد فرستاد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار