معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان تاکید کرد:
معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان با بیان این‌که اتحاديه‌ها بازوان توانمند ما در بحث خدمت‌رسانی به تعاونی‌ها هستند، گفت: با توجه به وظيفه حمايتی كه هر اتحاديه در قبال تعاونی‌های خود دارد، باید شرایطی فراهم شود تا شاهد تقويت و فعال سازی اتحاديه‌ها باشیم تا آن‌ها نیز بتوانند نسبت به كمك به تعاونی‌ها اقدام کنند.
کد خبر: ۶۷۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 09 November 2018

سعيد حميد با اشاره اهمیت و نقش هر اتحادیه در بحث خدمت‌رسانی به تعاونی‌ها اظهار کرد: باید قوانین اتحادیه‌ها به‌ روزرسانی شود تا شاهد ایجاد هماهنگی میان ارکان مختلف آن‌ها باشیم.

وی افزود:‌ با توجه به وظيفه حمايتی كه هر اتحاديه در قبال تعاونی‌های خود دارد، باید شرایطی فراهم شود تا شاهد تقويت و فعال‌سازی اتحاديه‌ها باشیم تا آن‌ها نیز بتوانند نسبت به كمك به تعاونی‌ها اقدام کنند.

معاون تعاون اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان تصریح کرد: هرچه اتحاديه‌های استان توانمندتر باشد ما به عنوان یک نهاد نظارتی با فراغ بال بيشتری می‌توانيم به وظايف نظارتی و حمايتی خود عمل كنيم و در این زمینه گام‌های موثری را در راستای حمایت از اتحادیه‌ها برداریم.

حمید خاطرنشان کرد: تا كنون حمايت‌های لازم به منظور كمك به فعال‌سازی اتحاديه‌ها انجام گرفته است و انتظار داريم اتحاديه‌ها نيز با توجه به ماهيت حقوقی كه دارند، حضور خود را پررنگ‌تر و برنامه‌های خود را ارايه كنند تا بتوانيم در اجرايی شدن آن‌ها حمايت‌های لازم را انجام دهيم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار