پس از نیمه‌تمام ماندن بازی فولادنوین و استقلال اهواز؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز با بیان این‌که دیدار برابر فولادنوین نباید بدون حضور ماموران نیروی انتظامی برگزار می‌شد و اکنون ناظر بازی باید پاسخگو حواشی ایجاد شده باشد، گفت: باشگاه فولاد نوین نتوانست نظم لازم را برگزار کند و مقصر خود باشگاه فولاد نوین است و باید پای اشتباهش بماند.
کد خبر: ۶۷۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 04 November 2018

علی خوش‌ذات در خصوص نیمه‌تمام ماندن بازی روز گذشته این تیم برابر فولاد نوین در لیگ دسته دو کشور، اظهارکرد: در مدت زمانی که برای این بازی زمان داشتیم، خیلی خوب روی بحث بدنی بازیکنان و تفکرات فنی‌مان کار کرده بودیم و خدا را شکر بازیکنان پیشرفت بسیار خوبی داشتند و انرژی بسیاری برای رویارویی خوب با فولاد نوین گذاشته بودند.

وی ادامه داد: بازی روز گذشته با فولاد نوین به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی و یگان ویژه با 25 دقیقه تاخیر آغاز شد و حتی سرپرست تیم ما نیز وقتی دیدید که وقفه ایجاد شده در شروع مسابقه، زیاد شده است به ناظر بازی گفت که با توجه به قوانین، این بازی نباید برگزار شود ولی ناظر بازی اعلام کرد که با توجه به این‌که برگه برگزاری بازی با حضور سه کادر نیروی انتظامی امضا شده است، باید مسابقه را برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز عنوان کرد: با توجه به این‌که اعتقادمان این بود که بازی باید با حضور نیروی انتظامی و یگان ویژه برگزار شود، تاکید داشتیم که حتما باید نیروی انتظامی حضور داشته باشد ولی در نهایت بازی بدون حضور یگان ویژه و نیروی انتظامی آغاز شد و ناظر بازی هم اعلام کرد که بازی برگزار شود و تضمین می‌کند که نیرهای انتظامی هم به محل مسابقه می‌رسند.

وی بیان کرد: بازی در نیمه اول خیلی خوب پیش رفت ولی داور تمرکزش پایین بود و با تیم فولاد نوین نیز با مهربانی برخورد می‌کرد. در نیمه دوم نیز با انرژی خوب وارد زمین شدیم و موقعیت‌های خوبی هم روی دروازه حریف خلق کردیم، البته تیم فولاد نوین هم بازی خوبی ارائه داد.

خوش‌ذات ادامه داد: در دقیقه 60، داور به جای این‌که بازیکن شماره 8 فولاد نوین را که در طول مسابقه برای 10 تا 12 بار مرتکب خطای شدید روی بازیکنان ما و منجر به شکستگی دو ابرو و ضربه به سر یک بازیکن ما شده بود، اخراج کند، در صحنه‌ای به بازیکن تیم ما کارت نشان داد و همین موضوع ناراحتی من و بازیکنم را در بر داشت که در همین صحنه نیز من که به شدت از قضاوت داور عصبی شده بودم و واکنش نشان دادم، از کنار زمین اخراج شدم و به روی سکوها رفتم.

وی خاطرنشان کرد: قضاوت یک طرفه داور کاملا تیم ما را عصبی کرده بود و همچنین عدم وجود ماموران نیروی انتظامی روی سکوها باعث شد، زمانی که هواداران فولاد حرف‌هایی در خصوص تیم ما زدند، جو از کنترل خارج و درگیری و بحث میان هواداران دو تیم ایجاد شد. من معتقدم اگر روی سکوها مامور وجود داشت، این درگیری‌ها شکل نمی‌گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز افزود: به هر حال درگیری فیزیکی شدیدی در بازی روز گذشته بین هواداران ایجاد شد که در این میان سه هوادار ما به شدت با ضربات چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شدند. همیشه بازی‌های داربی جذاب و پرتنش بوده‌اند و متاسفانه روز گذشته هم کنترل از دست ناظر بازی، داور و همچنین مجموعه برگزار کننده مسابقه خارج شد و در نهایت ناظر بازی تصمیم گرفت، بازی نیمه‌تمام اعلام شود.

وی با بیان این‌که ناظر بازی باید پاسخگو باشد، گفت: این بازی به برنامه‌ریزی و سازماندهی قوی‌تری نیاز داشت و اگر زمانی که بازی به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی با 25 دقیقه تاخیر برگزار شد، در همان زمان داور تصمیم به عدم برگزاری مسابقه می‌گرفت، این اتفاقات رخ نمی‌داد و حالا ناظر بازی که گفته بود، تضمین می‌کند که نیروهای انتظامی در محل حاضر خواهند شد باید پاسخگوی باشد.

خوش‌ذات عنوان کرد: زمانی که این اتفاق افتاد، ما به داور هم گفتیم، نباید این بازی بدون حضور نیروی انتظامی برگزار می‌شد که او هم گفت ناظر بازی حضور نیروی انتظامی در محل بازی را تضمین کرده بود. به هر حال ما از رخ دادن چنین اتفاقاتی به شدت ناراحت و نگران هستیم زیرا هواداران ما مظلوم واقع شدند. در روزهایی که می‌بینیم هواداران تیم‌های دیگر به ورزشگاه نمی‌روند اما شاهدیم هواداران استقلال اهواز که تیم‌شان در لیگ دسته دو کشور است، با حضور حداکثری در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند ولی گویا ظاهرا این موضوع برای خیلی‌ها زیبا و خوشایند نیست.

وی افزود: پس از رخ دادن حواشی شب گذشته، اخباری خارج از واقعیت درج پیدا کرد که واقعا از این موضوع نیز ناراحت هستم. به نظر من با توجه به اتفاقات و درگیری شب گذشته، ضعف باشگاه فولاد نوین در برگزاری مسابقه مشهود است و نتیجه باید 3 بر صفر به سود تیم ما اعلام شود. به هر حال فولاد نوین نتوانست نظم لازم را برگزار کند و مقصر خود باشگاه فولاد نوین است و باید پای اشتباهش بماند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز در پایان گفت: ما طبق آن‌جه به عنوان هدف برای خودمان ترسیم کرده‌ایم، پیش می‌رویم و با حمایت مسوولان، مدیریت باشگاه و هواداران، هدف‌مان صعود به لیگ دسته یک کشور است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: علی خوش ذات ، فوتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار