احداث مجتمع تفریحی ـ گردشگری در روستای شاردین شهرستان رامهرمز کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۶۷۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ 04 November 2018

کلنگ احداث یک مجتمع تفریحی گردشگری در روستای شاردین از توابع بخش رودزرد شهرستان رامهرمز با حضور اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، سیدحکمت‌الله موسوی سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان، موسی ممبینی فرماندار رامهرمز و جمعی دیگر از مسئولان به زمین زده شد.

در این خصوص سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان رامهرمز برای توسعه گردشگری اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان که می‌تواند گردشگران بسیاری را به خود جذب کند، ضروری است تا در زمینه‌ فراهم دیدن زیرساخت‎‌ها و امکانات موردنیاز اقدامات بیشتری انجام پذیرد.

سیدحکمت‌الله موسوی در خصوص احداث مجتمع گردشگری در روستای شاردین اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی انجام می‌شود و شامل مواردی چون احداث سکو، آلاچیق، محوطه‌سازی، پارکینگ، سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه و مواردی از این دست است.

او با اشاره به محدوده اجرای این طرح بیان کرد: مکان این مجتمع در روستایی زیبا و در کنار رودخانه قرار دارد که سبب شده طبیعت و چشم‌انداز زیبایی پیرامون آن وجود داشته باشد. همچنین فاصله نزدیک آن تا آثاری چون چشمه‌های قیر، تشکوه و آثار تاریخی و طبیعی دیگر می‌تواند سبب‌ساز توسعه گردشگری در منطقه باشد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار