کتاب شعر "خداحافظی در خیابان پاییز" سروده‌های مریم اسلامی برای نوجوانان در نشست ادبی دو پنجره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز و دزفول نقد می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 05 November 2018

منصوره محمدنژاد کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان پیرامون این برنامه گفت: نشست ادبی دو پنجره کانون خوزستان با حضور مریم اسلامی، شاعر، و نویسنده کودکان، 14 و 15 آبان 97 در دو شهر دزفول و اهواز به میزبانی مراکز فرهنگی هنری کانون شماره 4 دزفول و کانون شماره یک اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این‌ که خیال‌باف، کاش برف، روی تار صوتی جهان، کاکلی‌های صدا و روی قله‌های دور عنوان برخی از شعرهای این کتاب است افزود: در پنجره‌ اول این دو نشست که با حضور نوجوانان عضو مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار می‌شود کتاب شعر "خداحافظی در خیابان پاییز" از لحاظ محتوایی و ظاهری نقد خواهد شد.

محمدنژاد اضافه کرد: در پنجره دوم این دو نشست نیز ابتدا اعضا نوجوان شرکت کننده به خوانش آثار خود خواهند پرداخت و مریم اسلامی مؤلف بیش از 100 عنوان کتاب شعر و داستان و ترجمه در حوزه‌ی کودک و نوجوان به نقد و بررسی این آثار می‌پردازد.

کتاب شعر "خداحافظی در خیابان پاییز" توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 1396 منتشر شد. تصویرگری این کتاب که ۱۹ شعر نو دارد و مخاطبان آن نوجوان‌های گروه سنی «هـ» (۱۴ تا ۱۶ سال) هستند را فهیمه محجوب انجام داده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار