جشنواره «نقاشی دیواری خوزستان» با سه موضوع دوستی با طبیعت، احترام به فضای سبز و احادیث ائمه معصومین (ع)، روز سه‌شنبه، ۲۹ آبان‌ 97 در شهرستان آغاجاری خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 05 November 2018

احمد عبداللهی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری از برگزاری اولین جشنواره نقاشی دیواری خوزستان در این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره با سه موضوع دوستی با طبیعت، احترام به فضای سبز، احادیث ائمه معصومین (ع)، روز سه‌شنبه، ۲۹ آبان 97 از ساعت ۹ تا ۱۶ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آغاجاری برگزار می‌شود.

وی شناسایی هنرمندان با استعداد، ایجاد طراوت و نشاط بصری در معابر سطح شهر و ایجاد جلوه آرام و روح‌افزا در منازل شهری و اشاعه زیباشناسی و انتفال مفاهیم پیام‌های ارزشمند معصومین (ع) از طریق هنر نقاشی و خوشنویسی را از اهداف مهم این جشنواره بیان کرد.

عبداللهی اظهار کرد: اهالی خوزستان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به نشانی دبیرخانه جشنواره شهرستان آغاجاری، میدان حافظ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند یا با شماره ۰۶۱۵۲۶۶۳۱۳ تماس بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاجاری خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای تجسمی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای شهر و معاونت فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار