تیم خوزستان در رقابت‌های بیماران خاص کشور در بخش تالاسمی، عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد.
کد خبر: ۶۷۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 03 November 2018

جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان اظهارکرد: سومین دوره این رقابت‌ها از روز چهارشنبه به مدت سه روز در جزیره کیش و با حضور بی‌سابقه 30 استان برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این دوره 500 وررزشکار در بخش تالاسمی و در هفت رشته تنیس‌روی‌میز، دارت، شنا، بدمینتون، تیراندازی، شطرنج و پتانک آقایان و بانوان در دو گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان خاطرنشان‌کرد: در پایان این مسابقات نیز رضا حسنی در رده سنی زیر 30 سال رشته شنا قورباغه، انیسه حسینی در رده سنی بالای 30 سال رشته بدمینتون و محسن محمدیان در رشته تنیس‌روی‌میز دوبل رده سنی زیر 30 سال به مدال طلا رسیدند. همچنین رضا مالکی در شطرنج زیر 30 سال به مدال نقره دست پیدا کرد و مدال برنز رشته پتانک زیر 30 سال به رضا اسدی رسید.

وی خاطرنشان‌کرد: با توجه به مشکلات بسیاری که برای رفتن به این دوره از مسابقات داشتیم و مجبور شدیم از اهواز با اتوبوس به شیراز برویم و از آن‌جا نیز با تاخیر 14 ساعته در پرواز به کیش اعزام شدیم، کسب عنوان نایب‌قهرمانی توسط ورزشکاران استان، مقام ارزشمندی محسوب می‌شود و خدا را شکر می‌کنیم که با حمایت معنوی و مادی کیامرث حاجی‌زاده رییس هیات استان، این موفقیت به دست آمد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار