سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید بازیکن عراقی این تیم علی‌رغم داشتن مشکل خانوادگی و سفر به کشورش، مقابل فولاد حاضر شد و با تعصب بازی کرد.
کد خبر: ۶۷۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 03 November 2018

پائولو سرجیو بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار کرد: بازی دشوار مقابل فولاد داشتیم. به تیم فولاد به خاطر جنگیدن و دفاع خوب در این دیدار تبریک می‌گویم. آن‌ها فضا را به روی ما بستند تا به سختی موقعیت گلزنی خلق کنیم. اگر توپ جبیره در دقیقه ۵ تبدیل به گل می‌شد، روند بازی دگرگون می‌شد.

او با بیان این‌که تیمش در حال رشد و پیشرفت است، افزود: بازی دشواری داشتیم اما از این بازی درس گرفتیم. اگر در گذشته بازی‌های شبیه به این را به یاد بیاورید؛ می‌بینید که وقتی تمرکزمان را از دست می‌دادیم، گل خوردیم اما امروز موقعیتی به فولاد ندادیم. در هر حال تقسیم امتیازات را منصفانه می‌دانم.

سرمربی پرتغالی صنعت نفت در واکنش به اینکه تیمش به نباختن عادت کرده و از طرفی بدون حضور کرار جاسم نمی‌تواند بازی همیشگی خود را ارائه دهد، تصریح کرد: من هم قبول دارم که کرار بازی خوبی انجام نداد. وقتی بازیکنی با سن و سال کرار یک هفته بازی نمی‌کند، به سختی روند سابق خود را به دست می‌آورد. هفته قبل به خاطر چهار کارته بودن، کرار بازی نکرد و یک وقفه چند روزه برای او به وجود آمد. چنین وقفه‌هایی به کرار برای ارائه بازی بهتر کمک نمی‌کند. باید این را در نظر بگیرید که کرار می‌تواند در یک ثانیه موقعیت گلزنی خلق کند.

او خاطرنشان کرد: کرار بعد از این بازی به نجف می‌رود چرا که مشکل خانوادگی دارد. با این حال او مشکل را فراموش کرد و با تعصب برای تیم‌مان بازی کرد.

سرجیو درباره استفاده نکردن از فاخر تهامی و بهنام برزای در این تیم گفت: من می‌توانم با یازده بازیکن بازی کنم. اگر بخواهم از تهامی و برزای استفاده کنم، شما از من می‌پرسید که چرا از بغلانی و غبیشاوی استفاده نمی‌کنید. من می‌توانم از یازده بازیکن استفاده کنم.

این سرمربی در پاسخ به این سوال که چرا این بازیکنان در فهرست هجده نفره نیستند، گفت: برزای در فهرست هجده نفره بود و فاخر هم به خاطر سرماخوردگی در ترکیب هجده نفره نبود. در هر حال همیشه تعدادی بازیکن باید بیرون از ترکیب بنشینند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار