/هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال/
دیدار دو تیم نفت آبادان و فولاد در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور بدون گل به پایان رسید.
کد خبر: ۶۷۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 03 November 2018

این بازی از ساعت 16:45 امروز در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد.

در دقیقه پنج بازی، احسان مرادیان گلر فولاد در موقعیت تک به تک با جبیره بازیکن نفت، موفق عمل کرد و مانع از گلزنی این بازیکن شد. مرادیان در دقیقه 44 نیز مجددا ناجی دروازه فولاد بود. این دیدار بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم نیز پرحادثه دنبال شد؛ در دقیقه 61 مسابقه فرزاد جعفری با خطا روی بازیکن نفت با کارت قرمز داور مواجه شد تا فولادی ها 10 نفره به کار خود در داربی ادامه دهند.

در دقیقه 81 نیز شوت فرشاد سالاروند به دست بازیکن نفت آبادان اصابت کرد. در همین صحنه داور یک پنالتی به سود سرخ پوشان اهوازی اعلام کرده ولی پس از اعتراض بازیکنان تیم آبادانی، داور با کمک خود مشورت کرد و درنهایت پنالتی را برگرداند. همین موضوع اعتراض شدید کادر فنی فولاد را به همراه داشت و بازی برای دقایقی نیز متوقف شد.

در حالی که بازی همچنان بدون گل دنبال می شد، کادرفنی نفت در دقیقه 90 قصد داشت، حسین بغلانی را جایگزین ریکانی کند که در همین حین بغلانی با لحنی تند از داور چهارم خواست که تابلو تعویض را زودتر آماده کند که پس از انتقال این موضوع به پیام حیدری داور وسط، او نیز بغلانی را پیش از ورود به زمین با کارت قرمز اخراج کرد تا نفت دقایق پایانی را 10 نفر بازی کند.

مرادیان که امروز، روز موفقی درون دروازه فولاد داشت، در دقایق پایانی با واکنش خوب، اجازه نداد موقعیت خطرناک نفتی ها به گل تبدیل شود. گردان نیز در همین دقایق مانع از گلزنی بازیکنان فولاد شد. این دیدار در نهایت بدون گل به پایان رسید و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار