رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال:
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت:تا زمانی که ورزشگاه تختی آبادان از مسابقات تیم فوتبال صنعت نفت میزبانی کند، مجوز حرفه‌ای به این باشگاه داده نخواهد شد.
کد خبر: ۶۷۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲ 03 November 2018

سهیل مهدی در خصوص نحوه اعطای مجوزهای حرفه‌ای و ملی به باشگاه‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان و تفاوت این دو گواهینامه، اظهار کرد: دریافت مجوز ملی آسان‌تر از مجوز حرفه‌ای است.

وی افزود: باشگاه صنعت نفت آبادان به خاطر نواقصی که ورزشگاه خانگی این تیم دارد و همچنین عدم اصلاح تراز و ساختار مالی، نتوانست استانداردهای لازم را برای اخذ مجوز حرفه‌ای دریافت کند.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این باشگاه تنها توانست استانداردهای داخلی کشور را پاس کند و امکانات این باشگاه با شاخص‌های آسیایی فاصله داشت، تصریح کرد: این باشگاه در ارزیابی ساختار آکادمی و تیم‌های پایه خوب عمل کرده بود و یکی از دلایلی که صنعت نفت آبادان مجوز ملی را اخذ کرد، فعالیت آکادمی این باشگاه بود.

مهدی یادآور شد: استادیوم تختی آبادان تا هر زمان که به این شکل باشد و حتی هر تغییری که در آن به وجود آید، نمی‌تواند مورد تأیید کمیته صدور مجوز حرفه‌ای قرار گیرد و اگر زمانی این تیم در رقابت‌هایی آسیایی حضور پیدا کرد، نمی‌تواند در این ورزشگاه از مسابقات خود میزبانی کند.

وی خاطرنشان کرد: اما باشگاه فولاد خوزستان تمام شاخص‌های مربوط به یک باشگاه حرفه‌ای را در اختیار داشت و در نهایت یکی از هفت باشگاهی شد که این مجوز را در لیگ برتر ایران دریافت کرد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: صنعت نفت آبادان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار