رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: این شهرستان دارای 146 واحد آموزشی است که 50 درصد آن فرسوده است.
کد خبر: ۶۷۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 01 November 2018

به گزارش تابناک : حبیب الله جمالی صبح امروز(پنجشنبه) در بیستمین جشنواره مجمع خیران مدرسه ساز شهرستان گلپایگان که باحضور وزیر آموزش و پرورش  برگزار شد، اظهار کرد:  شهرستان گلپایگان با سابقه دیرینه خود همواره مهد علم و دانش بوده است و گوی سبقت را از بسیاری از شهر های کشور ربوده است. این شهر زادگاه علمای بسیاری بوده است که چون مشعلی فروزان هدایتگر جامعه بوده اند.

وی ادامه داد: جمعیت دانش آموزی شهرستان گلپایگان 15 هزار و 285 نفر است که هزار و 36 نفر در دوره پیش دبستانی ،7 هزار و 647 نفر در دوره ابتدایی، 3 هزار و 446 نفر در دوره متوسطه اول و 3 هزار و 156 نفر در دوره متوسطه دوم مشغول به تحصیل هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گلپایگان گفت: این شهرستان دارای 146 واحد آموزشی است که 50 درصد آن فرسوده است. آموزش و پرورش گلپایگان مفتخر است که 13 همکار فرهنگی و 72 دانش آموز شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

جمالی با بیان اینکه 35 واحد آموزشی در شهرستان گلپایگان توسط خیران ساخته شده است، افزود: صدور مجوز تاسیس یکی از پردیس های دانشگاه فرهنگیان در شهرستان، ساخت واحد آموزشی در زمینی به مساحت بالغ بر 4 هزار متر مربع و تجهیز فضای موجود جهت امکانات رفاهی فرهنگیان شهرستان از خواسته های فرهنگیان و مردم شهرستان از وزیر آموزش و پرورش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار