رییس هیات والیبال خوزستان:
رییس هیات والیبال خوزستان با بیان این که تعامل خوبی میان این هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان وجود دارد، گفت: همه اعضای جامعه والیبال باید برای موفقیت این رشته در استان تلاش کنند.
کد خبر: ۶۷۵۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ 02 November 2018

سعید شاهرخی اظهارکرد: با تلاش های صورت گرفته در یک سال اخیر، چرخ های زنگ زده والیبال خوزستان به حرکت درآمده است که این مهم حاصل تلاش خوب مجموعه همکارانم در هیات و مسوولان ورزش استان بوده است و نشان از حال خوب والیبال استان است.

وی افزود: ما هر چقدر هم که در همه فعالیت ها خوب باشیم ولی والیبال بزرگسالان خوزستان نیازمند تیمی شایسته در لیگ برتر باشگاه های کشور است و همه از جمله استاندار ورزش دوست و همچنین افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان استان تلاش می کنند تا در آینده ای نزدیک این مهم محقق شود.

رییس هیات والیبال خوزستان گفت: نمی شود والیبال استان را رها کرد تا تجربیات تلخ گذشته بار دیگر تکرار شود. در حال حاضر تعامل خوبی میان اداره کل ورزش استان، فدراسیون والیبال و هیات استان وجود دارد و این حرف که می گویند والیبال با مجموعه های نام برده اختلاف دارد، اشتباه است.

وی ادامه داد: نه اداره کل ورزش و نه هیات والیبال برای خودشان کار نمی کنند، بلکه همگی برای موفقیت و سرافرازی ورزش استان بزرگ خوزستان تلاش می کنند. عملکرد موفقیت آمیز اخیر والیبال در سطح پایه هر دو بخش آقایان و بانوان نیز حاصل کار یک ماهه نیست و این تلاش 16 ماهه را نشان می دهد.

شاهرخی تصریح کرد: در حال حاضر تعامل خوبی میان اداره کل ورزش و هیات والیبال وجود دارد و افشین حیدری مدیرکل ورزش استان نیز تمام قد از همه برنامه های هیات والیبال دفاع و حمایت می کند. در این مدتی که در هیات هستم تلاش می کنم تا کار خوبی انجام دهم و شرمنده اهالی والیبال و جامعه ورزش استان نشوم.

وی نقش استعدادیابی در ورزش والیبال را مهم دانشت و گفت: خوزستان، ورزشکاران مستعدی در رشته های مختلف ورزشی دارد و والیبال این استان می تواند در تیم های ملی تاثیرگذار و نقش آفرین باشد.

رییس هیات والیبال خوزستان افزود: فدراسیون از والیبال استان حمایت ویژه ای می کند و این امر موجب می شود در آینده ای نه چندان دور بازیکنان خوب و توانمندتری را تربیت کنیم.

وی با تاکید بر این که برای توسعه والیبال باید در یک مسیر واحد و مشخص حرکت کرد و کم و کاستی ها را با اصلاح امور و تعامل بیشتر با یکدیگر برطرف کرد، ادامه داد: توسعه ورزش بانوان در رشته والیبال نیز باید بیشتر مدنظر قرار گیرد. همچنین مسابقات والیبال استان در همه سطوح سنی برگزار شد و توانستیم مربیان و داوران این رشته را چند برابر کنیم.

شاهرخی در پاسخ به این سوال که مهمترین دلایل پیشرفت شما در هیات والیبال چیست؟ گفت: الگوهای همیشه نالان را از هیات دور کردم. الگوهای همیشه نالان که بغل گوش شما بنشینند، هیچ توسعه ای اتفاق نمی افتد. توسعه در اعتماد اتفاق می افتد و با این رویکرد توسعه در هیات والیبال اتفاق افتاد.

وی تاکید کرد: بزرگترین دستاورد هیات والیبال استان خوزستان مبحث علمی مدیریت اجتماعی شدن است. اجتماعی شدن، یعنی کسانی که دور یک میز مینشینند، هدف را بشناسند و بدانند؛ این نفرات از کسی که تایپ می کند تا نیروهای خدماتی و مسوولان میخواهند که چه کاری انجام دهند. تمام کسانی که در ورزش استان حضور دارند رسما اعلام می کنند که هیات والیبال استان راه درستی را در پیش گرفته و به سرعت در جاده پیشرفت در حال حرکت است. مدیریت دانش در جای جای کمیته های هیات والیبال جاری است.

رییس هیات والیبال خوزستان در پایان با تشکر از زحمات اصحاب رسانه، گفت: همراهی رسانه ها با بخش ‏ورزش خوب بوده و حتی اگر انتقادی هم شده، دلسوزانه بوده است و اگر ما هم توضیحی دادیم و شفاف سازی ‏کردیم اصلاحات انجام شده است. ما هم ادعایی نداریم که دیکته بدون غلط می نویسیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: والیبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار