مدیرکل هواشناسی خوزستان از برگزاری همایش و کارگاه بین‌المللی گرد و خاک به میزبانی اداره‌کل هواشناسی خوزستان در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۶۷۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷ 02 November 2018

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: همایش و کارگاه بین المللی آموزش گرد و خاک از تاریخ 19 تا 23 آبان ماه به میزبانی هواشناسی خوزستان در سالن اجتماعات شرکت نیشکر اهواز برگزار می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان خوزستان و درگیر بودن این استان با پدیده گرد و خاک تصمیم گرفته شد که اهواز، مرکز استان خوزستان میزبان این همایش باشد .

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در این همایش از اساتید خارجی از جمله اساتید دانشگاه بارسلونا و پاکستان دعوت شده است تا در این همایش حضور یابند. علاوه بر دعوت از این افراد از رئیس سازمان هواشناسی کشور و معاونین وی، اعضا هیات علمی دانشگاه های تهران و اهواز و همچنین مسئولین و کارشناسان کشوری که به هر شکلی در ارتباط علمی با این موضوع هستند، دعوت شده است.

سبزه‌زاری با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه، گفت: این کارگاه به منظور دستیابی به پیش بینی های دقیق تر در زمینه گرد و خاک برگزار می شود و شرط لازم برای شرکت در این دوره تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مقاله در این کنفرانس است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هواشناسی ، گرد و غبار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار