سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: با همان انگیزه‌ای که در لیگ برتر برابر استقلال قرار گرفتیم، به مصاف مس کرمان می‌رویم.
کد خبر: ۶۷۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 31 October 2018

به گزارش تابناک : امیر قلعه‌نویی درباره مصاف تیمش با مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این بازی برای ما بسیار مهم است و از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه مس کرمان تیم خوبی است و آنالیز دقیقی از این تیم به عمل آورده‌ایم، افزود: مس کرمان بسیار بابرنامه است و از مربی خوبی بهره می‌برد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: با همان انگیزه‌ای که در لیگ برتر برابر استقلال قرار گرفتیم، به مصاف مس کرمان می‌رویم و امیدوارم بازیکنان فرامین تاکتیکی کادرفنی را در زمین پیاده کنند، چون بازی بسیار سختی در پیش داریم.

قلعه‌نویی گفت: از هواداران سپاهان که در تمرینات تیم حضور پیدا می‌کنند و به‌خصوص تماشاگرانی که برای تشویق تیم به تهران آمدند تشکر می‌کنم چون حضور آنها باعث قوت قلب ما شد. امیدوارم شاهد حضور بیشتر تماشاگران سپاهان نیز باشیم چون تیم متعلق به آنها است و من مهمان آنها هستم. سپاهان، با وجود هواداران خود سپاهان باقی مانده است.

ایران‌پوریان به بازی با مس نمی‌رسد

وی درباره وضعیت آسیب‌دیدگی محمد ایران‌پوریان اضافه کرد: خوشبختانه این بازیکن دوره درمانی خود را به بهترین شکل پشت سر می‌گذارد که از کادر پزشکی تیم به خاطر تلاش‌هایشان تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم این بازیکن برای بازی هفته آینده با سایپا آماده شود.

گفتنی است، دیدار تیم‌های مس کرمان و سپاهان اصفهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز جمعه 11 آبان ماه در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار