استاندار خوزستان در بازدید از مرز شلمچه:
استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 260 هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه به کشور بازگشته‌اند روند برگشت و با سرعت و سهولت ادامه دارد.
کد خبر: ۶۷۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 30 October 2018

استاندار خوزستان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعبت مرزهای استان خوزستان در وضعیت مطلوب و مناسب بوده و همانطور که مشاهده می شود وضعیت مرزها خوب و مناسب است و تردد به روانی و بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش"تابناک" وی با بیان این موضوع که همه‌چیز روان است و تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اندیشیده شده است، ادامه داد: 500 دستگاه اتوبوس زائران را به داخل کشور و استان‌های مختلف منتقل می‌کنند و محل سوارشدن زائران مشخص و مجزا شده تا طبق برنامه حرکت کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: 11 رام قطار نیز در کار جابه‌جایی زائران فعال هستند و 50 دستگاه اتوبوس زوار را از پایانه‌های مرزی به سمت محل‌های مشخص‌شده منتقل می‌کنند.

شریعتی افزود: زائران تبعه خارجی نیز همچنان به سمت عتبات عالیات مشرف می‌شوند و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و اگر فرد مشکل قانونی نداشته باشد می‌تواند با سهولت در مرزها تردد کند و کشور عراق هیچ ممانعتی برای ورود زائران ایجاد نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه عمده زائران در حال برگشت هستند و امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده زوار عزیز به صحت و سلامت و با همین رویه و در کمال آرامش برگردند؛ خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 260 هزار نفر از دو مرز شلمچه و چذابه به کشور بازگشته‌اند روند برگشت و با سرعت و سهولت ادامه دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار