مدیر کل بندر و دریانوری خرمشهر خبرداد:
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از تخلیه و بارگیری 970 هزار و 837 تن کالا طی هفت ماهه نخست سال جاری در این مجتمع بندری خبر داد.
کد خبر: ۶۷۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 30 October 2018

محمد محسنی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تخلیه و بارگیری 970 هزار و 837 تن کالا در بندر خرمشهر به ثبت رسیده است که از مجموع عملیات انجام‌شده 117 هزار و 533 تن به مهرماه اختصاص دارد.

محسنی افزود: عملیات مهرماه سال جاری، 12 درصد تخلیه و بارگیری هفت ماه گذشته را شامل می‌شود.

وی با اشاره به انجام تخلیه و بارگیری یک هزار و 457 TEU کانتینر طی ماه گذشته، بیان کرد: اکنون حجم تخلیه و بارگیری کانتینر در این مجتمع بندری به بیش از 17 هزار و 271 TEU رسیده است.

محسنی از جابه‌جایی3 هزار و 902 مسافر در مهرماه در پایانه بین المللی مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر خبر داد و گفت: تردد 17هزار و 217 مسافر طی هفت ماهه سال جاری در این مجتمع بندری به ثبت رسید.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 43 فروند شناور بالای هزار تن و زیر هزار تن در بندر خرمشهر پهلو گرفته‌اند که 157 فروند آن مربوط به ماه گذشته بوده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت 2 هزار و 451 دستگاه خودرو در بندر خرمشهر تخلیه و بارگیری شده است که از این میزان 391 دستگاه به ماه مهر اختصاص دارد.

به گزارش ایسنا، بندر خرمشهر با برخورداری از 230 هکتار وسعت، 20 پست اسکله، تجهیزات مدرن و پیشرفته، بهره‌مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و مجاورت با کشورهای عراق و کویت، مهمترین بندر تجاری ایران در زمینه صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس به شمار می‌رود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار