فرمانده نیروی انتظامی خوزستان بیان کرد:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: شرایط برای بازگشت زائران اربعین حسینی به کسور از گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه فراهم است.
کد خبر: ۶۷۳۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 28 October 2018

سردار عباس زاده اظهار کرد: نیروی انتظامی خوزستان در راستای تأمین نظم و امنیت زائران اربعین حسینی، کنترل جمعیت، ایجاد نظم ترافیکی در دو پایانه شلمچه و چذابه از قبل از ماه صفر برنامه ریزی و تمهیدات بسیار خوبی را دستور کار قرار داده است.

به گزارش"تابناک" وی با اشاره به هماهنگی با اعضای کمیته امنیتی و انتظامی ستاد اربعین از جمله سپاه و مرزبانی خوزستان افزود: از ابتدای ورودی های استان به ویژه از پل زال تا دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه در خصوص تأمین نظم و امنیت زائران برنامه ریزی های خوبی انجام شده است.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: برای مواکب درون و برون شهری هماهنگی شده تا سپاه و بسیج با همکاری نیروی انتظامی به صورت گشت این مواکب را تحت کنترل انتظامی قرار دهند.

سردار عباس زاده با اشاره به اینکه مواکب متصل به هر دو پایانه نیز کاملا در اختیار مأموران نیروی انتظامی هستند، ادامه داد: برای تأمین نظم و انضباط ترافیکی رؤسای پلیس راه و همچنین راهنمایی و رانندگی در مرزها مستقر و تاکنون با همکاری نیروهای معین از دیگر استان ها انضباط ترافیکی محورها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کردند.

وی با اشاره به حضور یگان ویژه در گیت های گذری زائران بیان کرد: ۶ گردان از یگان ویژه استان های معین در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه مستقر و جمعیت حاضر در پایانه ها را به خوبی کنترل می کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به سازماندهی نیروهای یگان ویژه از سوی فرماندهان انتظامی قرارگاه چذابه و شلمچه عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکل خاصی در دو پایانه های مرزی نداشتیم.

سردار عباس زاده در پایان با اشاره به اطلاع رسانی خوب مدیران استانی، نیروی انتظامی و دیگر دستگاه ها برای دریافت ویزای معتبر گفت: بارها توصیه شده تا افرادی که ویزا ندارند و یا ویزای آنها از مراکز معتبر صادر نشده به مرزها مراجعه نکنند.

 وی با بیان اینکه ورود تدریجی زائران به کشور از مرزهای چذابه شلمچه در چند روز اخیر شروع شده پیش بینی کرد از امروز یکشنبه روند ورود زائران به کشور از این 2 مرز شتاب گیرد.

فرمانده انتظامی خوزستان از عموم زائران اربعین حسینی خواست نهایت همکاری را با ماموران انتظامی و مرزبانی داشته باشند تا ورود آنان به کشور در فضایی آرام صورت گیرد.سردار عباس زاده ورود و خروچ زائران اربعین حسینی را روان و بی مشکل توصیف کرد و از زائران خواست صبر و متانت خود را در سفر حفظ کنند.

وی گفت: تغییرات جوی در روزهای اخیر سبب اختلال موقت در تردد زائران اربعین در مرزهای شلمچه و چذابه شده ولی هم اکنون شرایط عادی است و تاکنون شرایط امنیتی بسیار مناسب در مرزهای شلمچه و چذابه حاکم است.هم اکنون هماهنگی بین بخشی خوبی برقرار شده تا زائران با کمال سلامت به تدریج وارد کشور شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار