دبير هیأت اتومبيلراني و موتورسواري استان قم:
دبير هیأت اتومبيلراني و موتورسواري استان قم از موفقيت اتومبيلران‌هاي قم در كسب مقام قهرماني از رقابت‌هاي كشوري اين رشته خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹ 25 October 2018

به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صالحی اظهار کرد: در راند اول مسابقات اتومبیلرانی شتاب که به میزبانی شهرضا به انجام رسید، شاهد افتخار آفرینی دو نماینده هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم یعنی ابوالفضل محبی و سعید طباطبایی در کسب سه عنوان ارزشمند بودیم.

وی خاطرنشان کرد: ابوالفضل محبی ابتدا در کلاس 206 اختصاصی بالاتر از دیگر رقبای خود در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، سپس در کلاس na به مقام قهرمانی دست یافت، ضمن اینکه سعید طباطبایی دیگر نماینده موفق قم بود که مقام قهرمانی کلاس آزاد را به ارمغان آورد.

دبیر هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قم در ادامه از اعزام کاروان موتورسواری قم به عراق خبر داد و یاد آور شد: موتورسواران قم با عنوان کاروان کربلا در این ایام برنامه‌ریزی سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم‌های ویژه ماه صفر را انجام دادند.

وی سپس به اعزام سه نماینده این هیأت به نام‌های حامد حبیب‌زاده، سعید طباطبایی و ابوالفضل ملکیان به مسابقه درگ اتومبیلرانی در استان اصفهان اشاره و بیان کرد: نتیجه این اعزام کسب سه عنوان ارزشمند دیگر توسط سعید طباطبایی و حامد حبیب‌زاده در راند اول مسابقات درگ بود.

صالحی ابراز کرد: در این رقابت‌ها سعید طباطبایی چهره شاخص تیم هیأت قم بود که ابتدا موفق به کسب مقام نخست کلاس 206 اختصاصی شد و سپس در کلاس NA مقام سوم را به دست آورد، ضمن اینکه حامد حبیب‌زاده در کلاس NA روی سکوی نخست جای گرفت.

وی در پایان اظهار کرد: قم در هر دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی استعدادهای بسیار خوب و افراد علاقمند زیادی دارد، امکانات ما در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) قم برای هر دو رشته پیش‌بینی شده و قم قابلیت کسب مقام‌ برتر در اکثر رقابت‌های کشوری را دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار