سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان:
سرمربی تیم پالایش نفت آبادان گفت: مشکلات مالی در روند آماده‌سازی تیم تاثیرگذار بوده است و به همین دلیل امسال کمی تمرینات‌مان را دیر آماده کردیم ولی تلاش می‌کنیم با موجودیت فعلی‌، عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم
کد خبر: ۶۷۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷ 24 October 2018

حماد سامری در خصوص آمادگی این تیم پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: با توجه به بودجه‌ای که به تیم اختصاص داده شده است، بازیکنانی را جذب کردیم تا ان‌شاءالله بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال آبادان باشیم، البته مشکلات مالی در روند آماده‌سازی تیم تاثیرگذار بوده است و به همین دلیل امسال کمی تمرینات‌مان را دیر آماده کردیم و اردوی آماده‌سازی نیز نداشتیم اما تلاش کردیم یکی دو بازی تدارکاتی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که با آمادگی کامل وارد فصل جدید لیگ برتر بسکتبال کشور نمی‌شویم، گفت: با توجه به این‌که سه چهار هفته از رقابت‌ها انجام می‌شود و بعد وقفه یک ماهه در لیگ به وجود می‌آید و این‌که قرار است هفته‌ای یک بازی انجام شود، این‌ها می‌تواند زمان خوبی را به تیم‌مان بدهد تا بتوانیم رفته رفته تیم را آماده‌تر کنیم.

سرمربی تیم پالایش نفت‌آبادان عنوان کرد: امسال با توجه به بودجه‌ای که داریم و نمی‌توانیم بازیکن خارجی جذب کنیم، وضعیت‌مان اصلا قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست و با 40 درصد از بودجه فصل گذشته، کار می‌کنیم و این کار را بسیار سخت می‌کند. به هر حال باید انتظار از تیم ما کم شود زیرا آن شرایط سال‌های قبل را نخواهیم داشت ولی تلاش می‌کنیم با موجودیت فعلی‌مان عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: امسال باید نگاه منطقی‌تری نسبت به وضعیت تیم داشته باشیم و هواداران نیز باید این شرایط و این‌که کمبود مالی روی تیم تاثیر گذاشته است را درک کنند ولی مطمئن باشند ما تمام تلاش‌مان را برای موفقیت تیم خواهیم کرد و امیدوارم انتظار از تیم ما به صورت معقول باشد.

سامری در خصوص اولین بازی این تیم در فصل جدید لیگ برتر برابر تیم ذوب آهن نیز گفت: پنج‌شنبه این هفته به مصاف ذوب آهن می‌رویم. این تیم هم تمرینات‌شان را مانند تیم ما دیر آغاز کرده ولی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است. ذوب آهن پیشینه بزرگی دارد و قطعا این بازی در اصفهان خیلی سخت خواهد بود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: حماد سامری ، بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار