فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تاکنون 700 هزار نفر زائر اربعین ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران وارد عراق شده اند.
کد خبر: ۶۷۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 23 October 2018

سردار قاسم رضایی دقایقی پیش توسط یک فروند بالگرد وارد مرز بین‌المللی شلمچه شد و مورد استقبال مقامات استانی، شهرستانی و انتظامی قرار گرفت.

رضایی در بدو حضور در شلمچه از نحوه خدمت‌رسانی مواکب و سایر نهادهای مسقر در این مرز بازدید کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا همچنین در پایانه مسافربری شلمچه حاضر شد و از نزدیک تردد زائران اربعین حسینی را به سمت عتبات عالیات مورد بررسی قرار داد.

وی تا دقایقی دیگر در جمع خبرنگاران به گفت‌وگو در خصوص نتایج این بازدید خواهد پرداخت.

رضایی همچنین با حضور در ساختمان اداری پایانه شلمچه نشستی را با ستار اربعین این مرز برگزار کرد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست، در جمع خبرنگاران با تشریح اقدامات صورت گرفته، ظهار کرد: در ایام اربعین پذیرایی زائرانی از کشورهای ترکیه، روسیه، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، ازبکستان و آذربایجان برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: در این مدت خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی در مرزهای جنوب شرق نداشتیم و هماهنگی‌ های لازم با مرزبانی کشور پاکستان برای تأمین امنیت مرزهای مشترک انجام شده است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: تاکنون 700 هزار نفر زائر اربعین ایرانی و اتباع خارجی از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران وارد عراق شده اند.

رضایی ضمن تأکید بر همراه داشتن روادید و گذرنامه معتبر توسط زائران، یادآور شد: تمامی زائران همکاری لازم را با همکاران ما داشته و به صورت مجاز از مرزهای سه‌گانه ایران وارد خاک عراق شدند.

وی با بیان این موضوع که هماهنگی‌هایی که با مقامات مرزبانی عراق صورت گرفت، زائران با سهولت بهتری به عتبات عالیات در حال سفر می باشند، اشاره کرد: تاکنون هیچ مورد خاصی در مرزهای سه‌گانه و مسیر تردد زائران مشاهده نشده و امنیت زائران به صورت دائمی رصد و کنترل می شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار