معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: کارگاه آموزشی «یک روز در حوالی داستان با مصطفی مستور» آبان 97 در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ 24 October 2018

محمدامین صالحی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی «یک ‌روز در حوالی داستان با مصطفی مستور» 21 آبان ‌97 با حضور این نویسنده در اهواز برگزار می‌شود و داستان‌نویسان و علاقه‌مندان به هنر داستان‌نویسی می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، فعالیت‌های فرهنگی و ادبی بسیاری برای اجرا در استان خوزستان از سوی جهاد دانشگاهی برنامه‌ریزی شده و با توجه به اهمیت آموزش و فراهم آوردن شرایط لازم برای کشف استعدادهای موجود در استان کارگاه‌های آموزشی متعددی در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی برنامه‌ریزی شده است.

صالحی‌نژاد یادآوری کرد: در همین راستا، شهریور ماه گذشته کارگاه آموزشی مستندسازی با حضور مهرداد اسکویی و در مهر ماه کارگاه آموزشی مبانی شعر امروز با حضور سعید بیابانکی از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار شد و در ادامه نیز آبان‌ ماه میزبان مصطفی مستور خواهیم بود.

وی ادامه داد: علاوه بر کارگاه آموزشی، آیین رونمایی از جدیدترین اثر مصطفی مستور با عنوان "پیاده‌روی در ماه" نیز از سوی جهاد دانشگاهی خوزستان و با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان اظهار کرد: علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه آموزشی می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام به نشانی http://conf.jahadp.ir نسبت به ثبت‌نام در کارگاه اقدام کنند. شماره تماس 33338863-061 نیز برای پاسخ‌گویی به سوالات علاقمندان در نظر گرفته شده است.

مصطفی مستور در ۱۳۴۳ در اهواز به دنیا آمد. وی در سال 1367 در رشته مهندسی عمران از دانشگاه شهید چمران اهواز فارغ‌التحصیل شد و دوره کارشناسی ارشد را در رشته زبان و ادبیات فارسی در همان دانشگاه گذراند. وی که اکنون ساکن تهران است نخستین داستان خود را با نام «دو چشمخانه خیس» در سال ۱۳۶۹ نوشته و در همان سال در مجله کیان به چاپ رساند.

وی نخستین کتاب خود را در سال ۱۳۷۷ با نام «عشق روی پیاده‌رو» شامل ۱۲ داستان کوتاه به چاپ رساند. از دیگر آثار او می‌توان به "روی ماه خداوند را ببوس"، "چند روایت معتبر"، "استخوان‌های خوک و دست‌های جذامی"، "حکایت عشقی بی قاف، بی شین، بی نقطه"، "من دانای کل هستم"، "من گنجشک نیستم"، "تهران در بعدازظهر"، "زیر نور کم"، "عشق و چیزهای دیگر" و "پرسه در حوالی زندگی" اشاره کرد.

برگزیده بهترین رمان سال‌های ۷۹ و ۸۰ جشنواره قلم زرین برای رمان "روی ماه خداوند را ببوس"، برگزیده بهترین رمان سال ۱۳۸۲ جایزه ادبی اصفهان برای رمان "استخوان خوک و دست‌های جذامی" و برنده لوح تقدیر از نخستین مسابقه داستان‌نویسی صادق هدایت از جمله افتخارات مصطفی مستور است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار