نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: ما در سفر اربعین میهمان مردم عراق هستیم، مردمی که در محبت، مودت و پذیرایی سنگ تمام می‌گذارند و باید با تقدیر و تشکر محبت آنها را جبران کنیم.
کد خبر: ۶۷۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 23 October 2018

آیت‌الله سید محمد علی موسوی جزایری با اشاره به باید و نبایدهای حماسه عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: منابع اسلامی مرجع اصلی ما در باید و نباید‌ها است که این منابع اخلاق اسلامی را تبیین و تکالیف شرعی را معین می‌کنند.

وی عنوان کرد: ما در سفر اربعین میهمان مردم عراق هستیم، مردمی که در محبت، مودت و پذیرایی سنگ تمام می‌گذارند و ما از جهت عرق برادری اسلامی و از نظر ولایت اهل‌بیت(ع) با آنها برادر هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: بر همین اساس و در رأس بایدها و نبایدها باید رفتار محبت‌آمیز همراه با تقدیر و تشکر با برادران عراقی داشته باشیم، چرا که زحماتی که می‌کشند، طاقت‌فرسا و فوق قدرت عادی انسان‌ها است.

موسوی جزایری عنوان کرد: برادران عراقی در همه مسائل خدماتی از قبیل اسکان، تغذیه و درمان پیش‌قدم هستند و به عشق حضرت سیدالشهدا(ع) در این مسیر سر از پا نمی‌شناسند و به ایرانیان ارادت ویژه‌ای دارند، بر همین اساس لازم است که به نحو احسن لطف و مهربانی آنها را جبران کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار