رئیس پلیس راهور خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به بارندگی در محورهای خوزستان و مسیر‌های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، گفت: تاکنون هیچگونه مشکل ترافیکی در محورهای خوزستان در پی بارندگی وجود نداشته است.
کد خبر: ۶۷۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹ 22 October 2018

سرهنگ منصور جمشیدی با اشاره به بارندگی در محورهای خوزستان و مسیر‌های منتهی به دو مرز شلمچه و چذابه، اظهار کرد: تاکنون هیچگونه مشکل ترافیکی در مرزهای شلمچه و چذابه وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه همه همه مسیرهای خوزستان باز هستند، افزود: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده جهت تامین امنیت زائران تردد در دو مرز شلمچه و چذابه روان است.

رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به جداسازی مسیر تردد کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای سواری، گفت: با توجه به راه‌اندازی و مجهز کردن پارکینگ‌های دو مرز شلمچه و چذابه هیچگونه مشکل ترافیکی وجود ندارد.

جمشیدی تصریح کرد: در پی بارندگی همه تمهیدات جهت اسکان زائران و پوشش ترافیکی اندیشیده شده است. امیدواریم زائرانی که با خودروهای شخصی به دو مرز شلمچه و چذابه سفر می کنند، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور خوزستان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد که خودروهای خود را در پارکینگ‌های پیش‌بینی شده در مرزها پارک کنند تا زمینه تردد روان زائران فراهم شود.

جمشیدی گفت: با توجه به اینکه خودورهایی که در مسیرهای مرزها پارک شده به پارکینگ‌ها منتقل می‌شوند زائران برای اینکه زمینه تردد زائران را فراهم کنند و در پیداکردن خودروی خود سردرگم نشوند باید خودروهای خود را در پارکینگ های پیش‌بینی شده پارک کنند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: مرز شلمچه ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار