فرمانده انتظامی خوزستان:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: زائرانی که گذرنامه و ویزای معتبر ندارند و به مرزها مراجعه می‌کنند، به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 23 October 2018

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: نیروی انتظامی با به کارگیری صد در صدی کارکنان و گیت‌های مختلف کنترل افراد و انطباق مدارک از عبور زائرانی که قصد تردد از پایانه‌های مرزی بدون مدارک معتبر را دارند، جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: خط قرمز پلیس برای عبور از پایانه‌های مرزی داشتن گذرنامه و ویزای معتبر است و نیروی انتظامی هرگز اجازه عبور به افراد بدون گذرنامه و ویزای معتبر را نخواهد داد.

عباس‌زاده تاکید کرد: زائرانی که قصد تردد از پایانه‌های مرزی را دارند، حتما نسبت به اخذ گذرنامه و ویزای معتبر اقدام کنند، در غیر این صورت به شهرهای خود بازگردانده می‌شوند.

وی بیان کرد: اینگونه افراد به هیچ وجه امکان تردد از مرز را ندارند و در صورت اسکان در مرزها شناسایی شده و به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان از عموم مردم که قصد شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی را دارند خواست که در شهرها و استان‌های محل سکونت و از دفاتر معتبر نسبت به دریافت گذرنامه و ویزا اقدام کنند و از تردد بدون مدارک معتبر به پایانه‌های مرزی اکیدا خودداری کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار