رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: نظام اسلامی امانت امام(ره) و شهدا است و حفظ آن وظیفه کارگزاران نظام و مدیران کشور است.
کد خبر: ۶۷۰۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 20 October 2018

حجت الاسلام سید لطف‌الله سپهر در جلسه شورای اداری خوزستان که امروز شنبه (28 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اربعین، آموزه‌های معنوی دینی و آموزه‌های مکتبی ما از نورانیت بالایی برخوردار است. بعثت پیامبر(ص) نیز در چهل سالگی اتفاق افتاده است. امروز به برکت چهل سال عمر انقلاب اسلامی نیز ایران در زمینه‌های فکری، فرهنگی و علمی در سطح 10 کشور برتر برخوردار از علوم در دنیا است.

وی افزود: امروزه جمهوری اسلامی در علوم هسته‌ای، فضایی، درمانی، دفاعی و در تولید علم، حرفی برای گفتن دارد و در عرصه دیپلماتیک و سیاسی، صاحبنظران دنیا بر این باور هستند که آینده جهان در تقابل دو اندیشه یعنی اندیشه سرمایه‌داری و غرب با مدیریت آمریکا و اندیشه اسلام انقلابی با مدیریت ایران اسلامی، ولایت فقیه و اندیشه مقام معظم رهبری خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: اگر انقلاب اسلامی ایران در دنیا تأثیری ندارد، چرا بیش از 300 شبکه فارسی‌زبان را در دنیا در مقابل آن بسیج کردند؟ اگر ایران و جمهوری اسلامی در تقابل با اندیشه سرمایه‌داری و امپریالیسم نباشد، سازمان‌های بین‌المللی را علیه آن سازماندهی نمی‌کنند.

سپهر افزود: امروزه حراست و حفاظت از این باور و این اندیشه پویا بر عهده همه کارگزاران نظام است. اسلام به عنوان یک امانت الهی مطرح است که نگه داشتن آن وظیفه همه مسلمانان جهان است و نظام اسلامی نیز امانت امام(ره) و شهدا است که حفظ آن وظیفه کارگزاران نظام و مدیران کشور است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 70 درصد جمعیت امروز ما، دوران قبل از انقلاب را تجربه نکردند. امروزه جوانان ما نه دفاع مقدس و نه دوران قبل از انقلاب را ندیده‌اند تا عملکرد امروز نظام را در بخش‌های مختلف مشاهده کنند. برای انتقال عملکرد نظام جمهوری اسلامی، باید جهادی و انقلابی عمل کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید با انگیزه و شخصا مدیریت عملکرد نظام را در چهلمین سالگرد آن بپذیرند. باید با اصحاب رسانه و مطبوعات ارتباطات مناسبی داشته باشیم و عملکرد نظام را در بخش‌های مختلف انتقال دهیم.

سپهر ادامه داد: امروزه به همت و تلاش رهبری، استاندار، ائمه جمعه و فرمانداران، گفتمان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، یک گفتمان سرآمد برای دستگاه‌های دولتی است.

وی افزود: حرکتی می‌تواند اثرگذار باشد که در قالب هنر، فرهنگ، شعر و ادبیات به جامعه هدف ارائه شود. امیدواریم با تولید فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، عمرانی و دانشگاهی، برنامه‌های مناسبی را برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار