سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قطعا به دنبال سه امتیاز بازی با پارس جنوبی هستیم و به این مهم نیاز مبرم داریم تا بتوانیم وضعیت مان را بهبود ببخشیم.
کد خبر: ۶۶۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 18 October 2018

داریوش یزدی در نشست خبری پیش از بازی با پارس جنوبی، با تبریک بابت هفته تربین بدنی و ورزش و همچنین مدال آوری خوزستانی ها در جاکارتا، اظهارکرد: فردا با تیم خوب و قابل احترام پارس جنوبی بازی داریم که فصل گذشته نتایج خوبی را گرفت و پدیده مسابقات شد ولی قضیه این تیم امسال متاوت شده و علی رغم این نتایج خوبی نگرفته است ولی تیم خوبی است. امیدوارم باتوجه به شناختی که از نقاط ضعف و قوت حریف داریم، بتوانیم از این شناخت بهره ببریم. قطعا به دنبال سه امتیاز هستیم و در این دیدار به حداکثر امتیاز نیاز مبرم داریم تا بتوانیم وضعیت مان را بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: وقتی یک تیم گل می‌خورد تنها یک یا دو نفر مقصر نیستند و مجموعه تیم می‌تواند مقصر باشند. ما در بحث دفاعی در بازی مقابل تراکتور مشکل داشتیم و در این هفته کارهای زیادی روی این مساله انجام دادیم و امیدواریم که بازیکنان برگردند به زمان بازی قبل از تراکتور. چون قبل آن بازی ما در کل شش گل خوردیم و نشان می‌دهد دفاع ما عملکرد خوبی داشته و فکر می‌کنم اتفاقات دیگری سوای مسائل فنی در آن بازی رقم خورد. صحبت کردن درباره آن نباید جایز باشد. تیم ما در آینده بهتر از این‌ها خواهد شد و جوان بودن تیم ما باعث شده تا تیم نیاز به زمان داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: قطعا همیشه یک مربی باتوجه به چالش هایی که در فوتبال وجود دارد، نگران های خاص خودش را دارد. ما هفته به هفته نیز باید با چالش های گوناگونی دست و پنجه نرم کنیم. اگر قرار باشد دست روی دست بگذاریم، نقاط ضعف بیشتر خواهد شد و ما هفته به هفته کار می کنیم و مطمئن هستیم که باتوجه به پتانسیل که بازیکنان مان دارند، بهتر می شویم. نمره تیم ما می تواند بهتر از این هم باشد و نوید می دهیم که در هفته های آینده بهتر می شویم، ضمن این که درصدد جذب بازیکن هم هستیم.

وی درخصوص استعفای مدیرعامل این باشگاه نیز گفت: استعفای مدیریت خیلی نمی تواند به من ربط داشته باشد و من اگر سوال درخصوص بازیکن و کادرفنی بود، قطعا پاسخ می دادم. به هر حال امیدواریم که این اتفاق مثبت باشد و باشگاه بتواند مشکلات پیش رو را با این تغییرات مرتفع کنیم. باید دید نفر بعدی تا چه اندازه می تواند توانایی و پتانسیل داشته باشد. در حال حاضر آقای مسجدی، سرپرست باشگاه است که فردی توانمند است و فکر می کند بتواند به خوبی کمک حال تیم باشد و امیدوارم این اتفاق تیز بیفتد.

یزدی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که به نظر می رسد باشگاه استقلال خوزستان کسی را برای دفاع از خود جهت داوری هایی که به ضرر این تیم بوده است، ندارد نیز عنوان کرد: همین تغییر و تحولات هم کمی باعث شد که کارهای ما توقف شود. ما نفرات کمی را در باشگاه داریم و قطعا باید باشگاه نفرات بیشتری را برای کارهای متفاوت استخدام کند. قطعا در مسابقاتی که داشته ایم، از داوری ها لطمه خوردیم به ویژه بازی با نفت آبادان. هیچ کسی هم در این زمینه پاسخگو نبود.

وی افزود: من چند روز پیش که به فدراسیون رفته بود به اتاق کمیته داوران هم رفتم که آقای عسگری و غیاثی هم خیلی محترمانه استقبال کردند. فیلم بازی با نفت را هم دیدیم و تمام اشتباهاتی که داور در این دیدار داشت، به ضرر تیم ما بود که آقای غیاثی و عسگری هم صحه گذاشتند و دو نمره از نمره بالایی که ناظر این دیدار به آن داور داده بود را کم کردند وگفتند که داور ضعیف قضاوت کرد. البته از نظر آن ها ضعیف ولی از نظر ما داوری به سمت تیم مقابل بود و واقعا مسبب اصلی پنج گلی که دریافت کردیم، داوری مسابقه بود. ما در این زمینه با باشگاه صحبت و چالش را شناسایی کردیم و باشگاه باید پیگیر موضوع باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی هم گفت: وقتی این خبر را شنیدم بسیار خوشحال شدم زیرا این بانوان می توانند خواهر و مادر من باشند و حضور آن ها در استادیوم ها جای خوشحال دارد. نیمی از جامعه ما بانون هستند و حق دارند و در اسلام نیز درباره مساوات صحبت شده است. فکر می کنم عده ای که اکنون درخصوص منع حضور بانوان در ورزشگاه ها صحبت می کنند، به نظر من به دنبال مسائل منفی این ماجراها هستند، در صورتی که جامعه ما قطعا به این صورت نپست و جامعه ما می تواند سالم باشد، ضمن این که جلوگیری از ورود بانوان به استادیوم ها در چند سال گذشته بر مشکلات استادیوم ها اضافه کرده است و اگر بانوان حضور پیدا کنند، شاید جوانان با حجب و حیای ما نیز کمی از رفتارهای خشونت آمیز خود کم کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار